Lipsa de somn dauneaza grav luciditatii


Buna dimineata! Pentru unii , pentru mine mai degraba ar fi un noapte buna. Caci am dormit aproape 2 ore si jumatate, asta daca iau in calcul si cele 20 de minute cat am facut de acasa pana la birou, chiar daca eram la volan.

Caci aseara la orele aproximativ 2 ieseam cu mare viteza din Bucuresti. Acu …sa o iau de la inceput, incetisor, facem o recapitulare, urmand ca in decursul zilei, sa revenim asupra problemei. 

Week-end-ul meu, are cateva fraze cheie …a inceput cu ” gatul exista doar pentru a nu imi pierde capul”, a continuat apoi cu „preventivul preventivilor”, ” camasa mea alba, cu maneci un pic mai lungi, care se leaga la spate”, am trecut un pic si prin „f**** va ‘n **** de soferi ******* cu cine v-a dat carnet **********”, apoi un „da tu unde vrei sa te bagi mai boule ? ” ( tot din trafic), apoi am avut un moment de recapitulare si up-date.Toate astea au fost sambata , insa tot sambata a mai fost si „prima intalnire” +” blogul foloseste totusi la ceva”, si a culminat cu „sa dormi cu 2 fete este obositor”

Duminica a fost „A perfect day” [detalii mai incolo], in prima parte a zilei, si in a doua parte a fost un fel de „Can you shot me now ?” .

Daca din motive foarte obiective, de exemplu adica daca adorm intre timp si nu pot sa va edific referitor la weekendul meu minunat, promit solemn sa scriu dupa ce ma voi trezi.

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

