Week-end reusit


Sa o iau metodic zic, putin organizare va rog. Azi imi permit …ce pana mea … sa stau pe el, pe blog, mai mult …ca sunt obosit . Azi imi rezerv dreptul, si stangul, doar de a raspunde la telefoane. Atat. 

Sa revin la idee. Sambata dimineata. Se anunta o zi frumoasa, trebuia sa plec putin la bucuresti, pentru ca duminica seara vine ( a venit)  Laura. Din Norvegia. Mai multe despre Laura intr-un viitor apropiat. 

Si am zis ca daca tot merg la Bucuresti, sa ma intalesc si cu ea. Cum care ea ? EA. Cea mai fidela cititoare a blogului meu. Si asa am zis sa o iau incetisor, de sambata dimineata, urmand ca seara sa dorm la Edith. O prietena buna si de demult.

Si vine momentul …ora dublu „a”….ora debarcarii spre Bucuresti. Ca sa intelegeti ce s-a intamplat, trebuie sa intelegeti ca eu habitez intr-un oras mic, 30.000 loc, la 20 de km de Constanta, oras in care daca mergi pe jos, in zeci minute ai dat turul orasului. Al doilea aspect ar fi acela ca desi sunt dezorganizat, eu nu pierd lucruri. Nu imi sta in obicei sa pierd / ratacesc /”pun bine” lucruri. 

Sambata dimineata o iau pe Veve ( masina ) si plecam. Spre bancomat intai. La care bancomat realizez ca taman cardul acela, nu il am. Ma intorc acasa . caut pardalnicul de card. Nu il gasesc, si plec din nou, la bancomat, sa scot bani ( mai putini ) de pe alt card. Il sun si pe tata sa il intreb daca nu cumva e la el. Nu e la el. Dar imi zice sa ma intorc acasa si sa fiu perseverent. Ma intorc acasa, sunt perseverent, intorc camera cu susu’ in josu’, nimic. Iau niste bani de la mama, si plec. Apuc sa ies vreo 500 m din oras, cand suna telefonu’. Mama a gasit cardu’. Ma intorc si il iau . Toata aceasta aventura a durat cam o ora si un sfert. 

Deci … de la mine de acasa pana la iesire din oras, eu fac in zilele alea proaste 2 min. SAmbata am facut o ora si un sfert. Inca nu am aflat unde era cardul. dar voi afla.

Asta a fost capitolul ” gatul exista doar pentru a nu imi pierde capul”.

Urmeaza “preventivul preventivilor”. Pentru ca el nu este obisnuit cu pierderea anumitor lucruri, a zis ca este mult mai bine sa mearga incet. Ca cine stie ce se mai poate intampla….. Foarte incet. preventiv. Sa redefineasca conceptul de condus preventiv. Atat de preventiv mergea el, incat avea impresia ca se departeaza de Bucuresti in loc sa se apropie. Nu am curaj sa spun cate ore am facut pana in bucuresti.

” Camasa mea alba, cu maneci un pic mai lungi, care se leaga la spate”. acest capitol are stransa legatura cu cel de mai inainte. Mergand foarte , foarte foarte incet , am avut tot timpul din lume. Sa gandesc, sa aberez, sa imi botez masina. 

O botez Veve. Din lipsa totala de creativitate. Nr de inmatriculare este „o litera- doua cifre -VVB. De aici vine Veve. Apoi mi-am dat seama ca nu este destul si am zis ca vine de la Veverbita. Bita vine de la ” de padure”. De aici am inceput sa realizez ca nu e bine si ca directia in care ma indrept cu logica , nu este taman buna.

Si, ca sa fiu sigur ca nu o iau razna, am intrebat-o pe ea. Pe Veve. Ma bucur foarte mult ca nu mi-a raspuns. dar timpul nu este pierdut. banuiesc ca este suparata pe mine, pentru ca pana sa se numeasca Veve , se intitula sugestiv ” Putoarea”. Deoarece Veve = Logan 1.4 . I rest my case.( o sa va comunic spitalul unde ma trimit si numarul celulei , sa veniti sa imi aduceti tigari ).

Urmatoarele doua  “f**** va ‘n **** de soferi ******* cu cine v-a dat carnet **********”,  “da tu unde vrei sa te bagi mai boule ? ”  sunt din trafic. Pentru ca oricat de incet am mers , tot am ajuns. Si uitasem cum e in trafic. Magnific. C’est un sentiment merveilleux.

Up-date-ul si recapitularea au avut loc la Edith. Unde am dat si peste Geta si am povestit despre ce am mai facut si ce am mai invartit si cum ne simtem si de ce .

Si acum vine capitlul interesant. “prima intalnire” +” blogul foloseste totusi la ceva”. Am cititori fideli. De fapt gresit. Am un… nu …am o cititoare fidela.  Din comentariu in comentariu am ajuns sa facem schimb de id-uri si sa planificam sa ne intalnim. Adica …..am inceput sa vorbim pe mess acum o saptamana si sambata ne-am intalnit. Si ne-am intalnit. La 5:30 la Mc -ul de pe Camil ressu. Si am fost la „La scena”, si am fost in Cismigiu, si am fost la film, un film deosebit chiar ( Death race…. genial de prost) si apoi am fost sa incercam sa gasim o masa de biliard, si apoi am mancat si apoi pe la 2:30 am dus-o acasa. A fost un pic cam ca aici . Si zic asta pentru ca a fost neplanificat. Adica planificasem sa ne intalnim, insa nu stiam ce vom face. Si am stat la prima intalnire ….7 ore sa fie ?

Acuma …va dati seama ca prea multe nu pot pentru ca sa zic …nu de alta , dar si ea imi citeste blogul :).

Una peste alta, blogul isi dovedeste utilitatea, si pot spune ca am petrecut un weekend frumos. Urmeaza ziua de duminica.

Nu o sa povestesc si ultima parte a zilei de sambata, adica “sa dormi cu 2 fete este obositor”. Just imagine yourselfs. 

Duminica , dimineata … la ora 10, descopar ca intre timp ne-am inmultit. Desi seara cand am adormit constatasem ca suntem ….5 in 3 camere, dimineata am descoperit ca eram de fapt 7. in aceleasi 3 camere.

Imi era extraordinar de foame. Insa observand frigiderul si bucataria in general, am ajuns la concluzia ca un pahar de cola si o tigara ar trebui sa fie ok, asta pentru din toti cei 7 , nimeni nu avusese inspiratia sa cumpere ceva de imbucat.

Si am mancat asa …. vreo 3 pahare de cole si respectiv 3-4 tigari, pana cand s-au auzit niste zgomote ciudate dinspre baie. Cineva incerca sa deschida usa. Pe dinafara. Si nu mergea. Si nu era nimeni inauntru. Se blocase . Se incuiase. Au fost niste clipe de cosmar, de groaza , de inimaginabil ( cuvantul asta este o performanta ca mi-a iesit, avand in vedere starea de oboseala …sunt mandru de mine ) pana am reusit sa deblocam usa, reusind sa nu spargem usa. Nu spun ca nu am reusit sa spargem usa, ci spun doar ca am deschis-o.

Pe la 12 asea, a venit momentul sa trimit sms-ul de stabilire a intalnirii cu numarul 2. La 12 si nu mai devreme caci nu puteam sa dau semne de nerbadare. Adica un barbat este cool. El nu este nerabdator.Si primesc raspuns …”La 13:30 e bine ? „. Normal caa e bine , si incep sa ma pregatesc. Ne vedem. A doua oara in 2 zile. fara plan. Bine ..exista un plan pe termen foarte scurt in care trebuia sa mancam…in speta adica sa mananc si eu. 

Si ne intalnim…si mergem sa mancam. Si apoi…ca doi porumbei… ne plimbam prin Gradina Botanica. Gradina este cel mai frumos parc din Bucuresti.Si apoi mergem la biliard…ca nu apucasem sa jucam cu o seara inainte si apoi mergem sa mancam din nou …ca …deja se facuse seara …era 8 deja. Si cu regrete pe dinauntru, realizez ca este timpul. Este timpul sa o duc acasa, si este timpul sa ma intorc la Edith pentru a imi lua bagajele, si sa merg la aeroport pentru a o lua pe Laura si a merge spre Constanta.

Concluzia weekendului, a celor 2 intalniri este … WOW ! I say no more. 

De la lucruri placute, ajung la aeroport. Cu inca 2 prietene din Constanta, Geta si Ana, care merg si ele acasa, ne prezentam la ca niste flori la otopeni. Avionul Laurei …intarziere . Planul era ca la ora 1 deja sa plecam din aeroport…. fara trafic …la 1:30 max sa iesim din Bucuresti, imbarcati in Veve si sa zburam ( prostii … un Veve Logan de 1.4 incarcat cu 4 persoane si bagaje, fizic vorbind este in imposibilitate de a zbura) spre casa. 

Nu a fost asa . Am iesit din bucuresti pe la 2 si un pic.Am ajuns in Constanta in timp record …. la 2 paraseam Bucurestiul si la 4 fara un pic ajungeam in constanta. Ne-am invartit oleaca pana in poarta 6 sa lasam un pasager si am zburat ….ma rog … spre Navodari …unde habitam ceilalti 3 ce ramaseseram in masina.

La 5 sunt in pat si dorm deja. La 7 ma trezesc, nestiind rapsunsul la urmatoarele intrebari : Cine sunt, unde sunt, de ce , unde ma duc , cum ma duc , de ce nu dorm ….. treptat raspunsurile au venit si acum iata-ma la birou.

Ce stiam de dimineata era unde as vrea sa fiu. Oare Gradina Botanica e deschis la ora 7 ? 

Concluzii dupa ce am recitit postul asta. 

1. recomandati-mi va rog un doctor de cap , repede pana nu e prea tarziu.

2. evitati oboseala si stresul. Ajungi sa vorbesti cu masina. 

3. Cum stam cu doctorul ala…vine sau ce facem aici ?

4. Nu folositi multe carduri. Ca le pierdeti. 

5. Blogul este  folositor. Eu mi-am cunoscut cititoarea prin blog. ( reversul medaliei … acu tre sa am grija ce scriu ….;)) )

6. Nu va duceti la prima intalnire la un film care are pe poster masini, mitraliere, oameni cu cicatrice pe fata si femei…. no good. 

7.Hei …doctorul va rog , ca Veve incepe sa im raspunda ….

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

