Mare e gradina…


Sunt un pic far’de cuvinte. Insa asta nu e o problema. Au altii prea multe :

„Cand il vad pe dl. Prunariu, vreau sa va spun … de ce, cand am putut sa trimitem un cosmonaut in spatiu acum trei decenii, de ce nu putem sa trimitem unul cu americanii in urmatorul deceniu? De ce sa nu fim ambitiosi?”, a spus Geoana, citat de NewsIn.

Adica …hmm …. zau asa . Mie imi place sa fiu optimist, sa imi doresc mult, si sa am idealuri inalte, obiective marete, si imi plac de regula oamenii astia. De data asta sincer am asea … un gust amar . Nu as fi avut nimic de comentat, DACA dl geoana ar fi facut ceva de cand este dansul in politica. Ceva. Orice. In afara de implicarea in scandaluri. In afara de aparitiile pe la teveu. Da, ceva concret , de bine, pentru noi. Pentru romani. 

Dar cum iti permiti tu , implicat in politica, presedinte de partid, care nu ai facut nimic pentru noi, cei pe care ii reprezinti, sau asa zici tu, sa ai tupeul sa vii cu ineptii din astea ? 

Este un ideal frumos, la care ar trebui sa ne gandim imediat dupa ce rezolvam problemele din educatie, sanatate, justitie, infrastructura, economie, turism, agricultura …..mai ziceti si voi ca poate nu le zic pe toate …..deci imediat dupa astea, da sa ne gandim si noi sa trimitem un roman in spatiu. 

Dar d-le geoana, am eu o vaga impresie asa, ca imediat dupa ce noi rezolvam toate problemele enumerate mai sus, nivelul romaniei va permite aparitia unui om care sa-si doreasca singur si sa ajung la un asemenea rezultat.  Rezolvand toate acele probleme nivelul romaniei si mediul social vor permite aparitia unor varfuri. 

Altfel cum ? Aleatoriu alegem un tanar si investim in el pentru ca acesta sa devina cosmonaut …si gata ? 

Hmm …. nu sunt eu de acord cu iliescu, dar a zis el ceva despre geoana si incep sa tind ca are dreptate. 

Traim bine?

Categorii: politic penibil | Etichete: , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Mare e gradina…

  1. oare de ce incearca mereu politicienii sa se faca „indragiti” pe spinarea altora?
    in timp ce ei…

  2. Pai o mare parte din vina o avem. Ca le-a mers pana acum cu asta, si asta stiu ei sa faca el mai bine. nu-i asa ?

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

