Buna dimineata …ce frumoasa este viata


Dragii mosului, in sfarsit un post binedispus. Nu in totalitate, ca mai sunt ceva probleme, financiare, dar nu grave, si rezolvate pe jumatate. 

Perioada  asta s-a terminat. De azi am o noua angajata. Care a venit asa cu un suflu nou, azi dimineata am facut curatenie generala in birou, arata si miroase altfel. Se mai simte oleaca fumul de tigara, dar nu asa ca inainte. Acum suntem la pusul in tema, i-am aratat ce are de facut, oricum ea stie, pentru ca acum vreo cateva luni a venit si a facut voluntariat la mine la firma. Deci prea multe nu am de facut . Acum verifica baza de date si isi face socotelile ce si cum si de unde sa inceapa. 

In perioada cat am fost singur in birou am reusit sa aduc firmei incasari pentru a ne sustine inca 2 luni de acum incolo, si odata cu preluarea noastra de catre norvegieni suntem deja mai linistiti. 

Deci fata asta, are timp sa se acomodeze si sa invete si sa preia controlul pe recrutare si sa speram, adica io sper sa faca treaba asa cum trebuie. 

Sper sa nu regret ca zic asta, ca de fiecare data cand imi merge bine si zic, se intampla ceva , dar ma risc. Imi merge bine. Personal, profesiona, imi merge bine. Week-end-ul asta merg din nou in Bucuresti, pentru inca un week-end reusit , firma merge bine, deci yei ! yuppi! . 

Sa ne auzim de bine !

Categorii: Uncategorized | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Buna dimineata …ce frumoasa este viata

  1. Anca

    Ce bine ca iti merge bine… din toate p d v….

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

