Super Blog etapa V


Incet incet ne miscam cu etapele . Etapa asta este preferata mea din tot concursul Super Blog, al celor de la PC News

Pentru ca am de ales intre Dell Studio Hybrid sau laptopul Dell Studio 1535 , oferite de cei de la www.magazinultau.ro

Ca mandru posesor de laptop Dell ( nu chiar modelul respectiv, unul asemanator), voi alege normal , laptopul.

Diferenta intre ce am eu si acest Dell Studio 1535 este foarte mica . Oleaca la procesor, oleaca la memorii pe acolo ( nu ma intrrebati ce am eu pe laptop ca abarnam). Ce vroiesc eu sa subliniez la laptopurile Dell este ca sunt fantastic de rezistente. 

Cand m-am hotarat eu sa imi iau un laptop, al meu, personal, adica anul trecut, eram asa in …. dubii. Nu ma pricep prea mult la tehnici, dupa cum am mai mentionat in diverse alte randuri, dar stiam caa trebuie sa fie un laptop rezistent. Sunt cel mai delasator om cand e vorba de lucrurile mele. Al meu laptop a trecut prin niste clipe de cosmar alaturi de mine, si profit de acest moment sa imi cer scuze fata de el . 

A cazut de pe birou direct pe ciment, a cazut din pat, de pe scaun ( de 2 ori), de pe scaunul din dreapta al masinii ( tranta cauzata de frana brusca), am scapat oleaca de apa in el, niste cafea si ceva cola, iar saptamana trecuta a culminat totul cand mi-a cazut o tigara aprinsa pe tastatura. 

Arata de parca a facut cele 2 razboaie mondiale, culoarea de pe tastatura se duce, de langa tastatura s-a dus de mult, insa eu personal sunt mai mult decat multumit de el. 

In afara de micile zgarieturi si ca i se duce vopseaua, nu are nici macar o singura problema, nu s-a crapat, nu da semne de oboseala, este cel mai docil laptop.

Il consider cea mai buna investitie facuta pana la momentul de fata . 

Dell Studio 1535 in afara de detaliile tehnice ( unde il cam bate pe al meu Dell), nu are mari diferente. La design arata cam la fel, ceea ce imi spune ca este la fel de solid.  Daca mi-as cumpara acum alt laptop, tot Dell ar fi, si nu vad de ce nu as lua acest Dell Studio.

Cu mana pe inima il recomand, fara sa ma uit la pret. Sunt atat de sarac incat nu imi permit sa fiu zgarcit, asa ca poate sa coste oricat vrea el. 

Dell rules !

Categorii: concurs | Etichete: , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

