If than … else


Long time … no speak. Trecu vremea si eu nimic. Trecu uichendu’, fusei la Bucuresti. Cititi uichend reusit casa aflati ce am facut. 

Azi am fost la tulcea ( Anca, daca citesti, stiam ca esti la munca iar eu am fost in fuga. Masina, service), ca sa imi fac revizia de 20.000 km. Masina  e buna. Servicul e bun. Star Service 2000 . 

Maine plec. La Hunedoara. Abar n’am unde in Hunedoara. Dar merg. Cand ma intorc zic si de ce am plecat. 

Revin la subect. If than …else. Eu de meserie, cica sunt programator. Asa scrie la cartie. Si if than else este sigura functie din pascalu’ masii pe care am retinut-o. Si am retinut-o foarte bine. 

Si ma intreb, ce s-ar fi intamplat daca s-ar fi intamplat , si as fi facut ce ar fi trebuit sa fac cand ar fi trebuit sa fac si what else s-ar fi intamplat ? 

Deci, ar fi fost buna intrebarea? If than …else ? Sau … if than …what else ?

Categorii: despre mine | Etichete: , | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „If than … else

  1. Elena

    ce trebuia sa faci si n-ai facut, mai? 😀

  2. hunedoara e la 15 km de deva.adica de casa mea.

  3. Anca

    Macar ti-ai adus aminte de mine… Thanks! 🙂

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

