What can/should/will I do ?


Help… help…aseara am fost martorul unui eveniment deosebit, care are loc mai rar decat o eclipsa totala de soare.  

Este vorba despre ai mei, in speta de tatal meu. Ca sa intelegeti, trebuie sa va spun ca eu cu tatal meu avem o relatie destul de buna, insa nu vorbim foarte mult. Si …cel mai important, nu vorbim niciodata despre viata mea personala. Adica… nu m-a intreabat niciodata de ce, cu cine…. el a fost multumit, extaziat as spune, de faptul ca sunt normal, adica je iubeste femeile. Si nu am alte orientari … 

Aseara tatal meu, s-a gandit sa ma intrebe ” Fiule, eu nu stiu cat mai apuc , ca sunt bolnav, tu chiar nu vrei sa te asezi la casa ta, sa vad si eu unu mic p’aci sa imi zica bunicule ?”

Vreau sa va zic, ca mai aveam putin si cadeam din picioare. Adica, 27 de ani nu mi-ai zis nimic, si te trezesti acu’ ? Cine esti si ce ai facut cu tatal meu ? 

Si … ma pune pe ganduri… pana acum am rezistat eroic apropurilor mai mult sau mai putin subtile ale mamei, dar daca a intrat tata pe fir inseamna ca e grav.

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

