Continuam cu scarpinatul …ca nu am prestat de mult


Am tot amanat sa scriu, am tot lasat de pe o zi pe alta , insa azi nu se mai poate. Maine e termenul limita pentru etapa a VI-a a celor de la PC News. Care mi-au dat 2 vesti bune. Adica prima este ca maine apare clasamentul. Nu am inteles care maine, ca nu m-am uitat cand a fost scris acel anunt. Vestea buna nr 2, este ca multi blogeri se retrag. Lucru la care m-am gandit si eu, din lipsa de timp si de creativitate. 

Adica cat de creativ sa fiu si eu ? 

Dupa cum vedeti ca scriu deja in postul asta de ceva vreme si inca nu am zis ce am de facut, incerc sa trag de timp.

Si voi ..ce ati mai facut ? Eu …. dar nu …ca le vedeti pe blog…. si ma repet. 

Incepem. 

Trebuie sa scriu ceva despre altceva. Adica sa scriu un post despre orice fel de notebook Asus, cu Intel Core  2 Duo  sau Atom, care se poate gasi pe sitelul http://www.magazinultau.ro

Si ….castigator este …. taram pam pam…. 2 secunde , ca tre sa dau copy paste ….gata … deci este …taram pam pam Notebook Asus F5RL-AP010, Core2 Duo T5250, 1 GB RAM, 160 GB HDD

Luati de vedeti …….

 

Sorry , am incarcat o alta poza … de fapt asta e :

Si acum, este momentul in care trebuie sa fiu creativ. Si sa …. zic ceva despre el. Tot ce pot sa spun este ca are scris pe pagina celor de la magazinultau.ro acest lucru  : *La acest produs beneficiati de transport gratuit. 

Mie mi-a atras atentia. Nu stiu la cate alte produse mai beneficiezi, dar eu m-am uitat pe pagina produsului si asta am retinut. Ca la detalii tehnice, desi ma repet, NU MA PRICEP. 

 

Hai la revedere….. cumparati Asus niste cifre niste litere … cu Intel Core 2 Duo inside !

Categorii: concurs | Etichete: | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

