Sa fie oare etapa a 7-a asta ?


Plaja. Marea. Soare. Valurile vin si se sparg lin de tarm. In apa, inoata jucausi delfinii. Prin aer pescarusii… ideal, de vis, oare am ajuns in rai ? … ma gandesc eu … nu cred, pentru ca mie imi place mai mult la munte. 

Pe plaja femei frumoase, jucause, mai imbracate, mai dezbracate . Langa ele sunt si barbati … nu , nu sunt, ca stric povestea, sunt numai femei …[insert drooling emoticon] .

Un nene mai in varsta …na …la naiba … a venit si barbatu’, se plimba si cauta locul ideal de unde sa umple galetusa cu nisip. 

Il gaseste. Umple galetusa,  si vrea sa plece. Dar nu poate pentru ca se opreste sa saliveze si el putin. Pana la urma pleaca, ca e om batran si serios. 

Se retrage in garajul lui, unde mestereste lucruri. Este … om de stiinta. Mai sarit, unii ar zice ca e sarit. Apropiatii insa stiu ca nu e asa, este de fapt un om caruia ii place sa descopere lucruri. 

Se apuca de treaba, caci el nisipul l-a luat pentru ceva anume. Il pune intr-un dispozitiv, mai adauga cateva substante si il baga la cuptor. Nu din ala de gatit…. ba da rai sunteti. Cuptor din ala …stiintific. 

Si asteapta. Intre timp mestereste altceva . 

” vai da ce cald e aici. de m-ar scoate cineva. Sa vad si eu ce sunt. uite …vad … vad mai aproape, mai departe, mai clar …acum nu mai vad clar. Ce tare sunt . ”

Omul nostru crease ceva. O lentila. 

„dar oare asta cine e ? ta..taaaa ? el e . el m-a facut . hmmm …dar e cam ciudat .da, dar e al meu si numai eu am voie s zic asta despre el.

da ce imi face ? de ce ? tata…. nu…ce vrei sa faci cu fieratania aia ….”

Omul nostru a luat lentila, i-a atasat cateva piese de metal, cum numai el stie sa faca, si lentila nu a mai fost lentila. A atasat si o carcasa, lentila a capatat o forma frumoasa, si cateva functii. Putea sa comunice, putea sa arate tuturor ce vede ea .

„multumesc tata … acum sunt mandra de mine. M-am facut mare, daatorita tie. e timpul sa plec. ”

Si asa … lentila noastra, fiind mare acum , se transforma intr-o minunata CAMERA IP EDIMAX IC-1500WG .  

A ajuns la magazin. S-a pus in raft. Si a asteptat. Ce sa vezi … a fost cumparata … de … imi pare rau. Incerc sa va arat . Saraca de ea. saraca Ip edimax . Uite … cat de cruda e soarta… ea .

In timpul realizarii acestui articol nimeni nu a fost ranit. nici chiar cumparatoarea. ea s-a ranit singura.

Acest articol a fost scris pentru PC News … concursul lor… etapa a VII-a …cred.

Categorii: concurs | Etichete: | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Sa fie oare etapa a 7-a asta ?

  1. …un fel de ” rolls royce ” printre alte aparate de genul asta !
    cu ocazia asta le-ai dat si o idee de reclama ! 😀

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

