week end ca in tinerete …


Neatza … nici nu stiu cum sa incep sa scriu. Ma aflu la birou, dupa un weekend interesant. Adica … plin. Bag seama ca eu nu ar trebui sa fiu odihnit niciodata. Cand sunt odihnit sunt prost. 

De vineri am anulat tot ce aveam eu de facut pe sambata, ca sa ma pot odihni. vineri am adormit nesimtit de devreme..pe la 9 seara adica. Si am dormit. Si am dormit pana cand m-an trezit. Adica sambata pe la 12 m-am desmeticit. 

Si de cand am facut ochi, pana seara nu am mai avut stare. Eram prea odihnit. Energie vie … 

Sambata seara am iesit. In bar, in club, inapoi in bar. Nu o sa dau pre multe detalii. Nu de alta dar nu le stiu eu pe toate. Lipseste.

Stiu  doar atat. Cand ma imbat, sunt foarte prost. Stiu… e cam tarziu pentru concluzia asta. Dar e bine ca am ajuns la ea . La concluzie. Si ca sa zic asa, nu puteti sa va inchipuiti cat de prost am fost sambata. Adica beat. 

Nu am baut mult, doar prost. Din nou cuvantul asta, bag seama ca e lait motivul …. sper sa nu fie al saptamanii….ca saptamana asta se anunta deosebit de importanta. Deci spuneam ca am baut prost. Una peste alta … adica bere peste vodca si viceversa… daca nu cumva in momentele de care nu imi aduc aminte sa nu fii baut si altceva. 

Important este ca am ajuns la o concluzie. Am fost si oleaca ajutat, de o colega de liceu d-a fratelui meu. 

Adica vineri … treceam cu masina spre casa, cu Alexandra si vara’mea, iar in statie … fratimiu cu 2 colege. Ii in ghesuim ca pe sardine, in spate acolo, si purcedem spre casa . 

Si ca recunostinta, una dintre colegele mai susnumite, sa ii spuna  fratelui …ca … ” Ce bine mai Mi, ca ne-a luat tatal tau,  ca altfel cine stie cat mai asteptam.”

Hmmm …. combinand cele 2 ….adica o fatuca de 15 ani imi spune „sar’mana ” cand se suie in masina si apoi zice ca sunt tatal fratelui meu …diferenta de 12 ani …dar totusi …. plus nivelul de prostie la care am ajuns sambata … ziceam ca am ajuns la o concluzie. 

Ar cam trebui sa ma linistesc si sa ma asez nitel … pana la urma … na … ma indrept spre 27 de ani …si eu tot adolescent am ramas … o fi bine … insa … na … tata imi bate apropouri de nepotei… mama la fel…pusti de 15 ani imi zic  sar’mana, iar eu … ma comport ca un adolescent puber , si ma imbat prin baruri. Of viata mea ….

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „week end ca in tinerete …

  1. someone

    :)) Foarte funny, si deprimant in acelasi timp postul tau, dar se poate si mai rau: Eu il ajutam pe fratele unei colege, ultimu’an la liceu tipu’, sa completeze niste chestionare…si dupa un timp in care s-a tot poticnit incercand sa formuleze intrebarile intr-un mod politicos(„in opinia dumneavoastra… Ce parere aveti… bla bla) i-am zis ca poate sa ma tutuiasca…la care primesc replica pe un ton cat se poate de serios:”Nu se poate! Stiti, diferenta de varsta nu-mi permite.”…………………………Btw, i’m 21. …

  2. lol… diferenta de varsta … vai vai … in cazul meu inteleg … 12 ani… in cazul tau … mai greu … ori individul era super mega politicos… ori … era exagerat de bine crescut 🙂

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

