super blog …etapa VIII-a


Neata ! Azi e termenul limita. Altfel nu scriam. E a doua oara in cateva zile in care trebuie sa fiu creativ, referitor la acelasi model de laptop ca acu ceva vreme. 

Si mai am si oleaca de treaba. Scriu printre picaturi, ca sunt foarte ocupat. Adica pana apuc sa mai scriu ceva, priviti va rog. Imi cer scuze, dar am treaba … revin imediat …

 

Am revenit….e vorba iarasi de un Notebook Asus, cu procesor din ala sau din ala…adica Intel Core 2 Duo, sau Atom. Inca nu m-am prins eu care e faza. Dar probabil pana la sfarsit ma prind. 

Brb … 

sau …

 

Uite ca acu e ceva mai clar totul pentru mine. Asa ca aleg un pic in mai multa cunostinta de cauza, si aleg, pentru ce am eu nevoie tot Intel Core 2 Duo.

Si m-am oprit la modelul asta NOTEBOOK ASUS X51R, 1.66GHZ, 1GB, 120GB . Pentru mine ar fi perfect.

Si daca observam si pretul, eu zic ca face banii. 

Promit ca la urmatorul articol scris pentru concursul Pc News, voi fi mult mai creativ. 

 

O zi una sa aveti !

Categorii: concurs | Etichete: , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

