…stiam eu


Hai CFR ! Atat am de spus .  … eu aseara am vazut meciu’ lu’ steluta doar pana la minuntaul scor de 3-2 . 

La 1- 0 pentru steaua nici macar nu am tresarit.  La 2-0 am ridicat asa …din spranceana. Oleaca. Si m-am linistit. La scorul ala  eram gata sa pariez ca francezii vor castiga la 2 goluri diferenta. Eu as fi pariat insa pe 2-4, scor final, asta deoarece nu credeam ca steluta mai poate inscrie odata.

Asa ca …la 3-2 am pus capul pe perna, pentru ca banuiam… asta una la mana, a doua la mana chiar nu mai puteam sa tin ochii deschisi.

Ma bucur de scorul de aseara. Sincer. Cand eram mic, eram stelist . Am fost stelist … mult timp. Nu fanatic, doar fan. Am prins cand eram mic echipa stelei cu Hagi si Lacatus. MI-a placut. 

Demult nu mai am ce sa imi placa la steaua. Asa ca ma bucur ca a luat bataie. Incheiem subiectul aici. 

Hai Cfr !!! Astia chiar merita sa castige !!!

Categorii: fotbal, funny | Etichete: | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

