on my way … Norway … beware …


Sa le dea cineva sanatate alora de inventara internetul …si inca niste sanatate pt aia de il facura mobil…

Sunt in microbuz, laptopul mai are baterie… si sunt curios sa vad daca am internet si in mers.Daca nu este semnal acest post nu va aparea . Sau va aparea daca il salvez si il pun altadata…da nu stiu daca merge. 

Asa, sunt in drum spre Norvegia, si peste 3 ore aproximativ ma intalnesc cu un al doilea prieten virtual cunoscut prin blog. Dupa ce acu’ 2 saptamani m-am intalnit cu Andrei, acu ma intalnesc cu Ganditorul de Hamangia. 

Anyway … blogroll… va iau pe rand  :)) .

Asa… plec in Norvegia, maine dimineata, la 6:45, cu escala ( mare ) la Praga. 7 ore in Praga. Ce fac eu acolo ? o sa vad eu. 

Momentan am emotii. E a doua vizita in Norvegia. Prima oara, anul trecut pe vremea asta, mi-am negociat firma practic. Deschiderea ei. 

Acum ma duc sa vad ce s-a mai schimbat la ceea ce a devenit firma mama. Si sa mai vorbim de una de alta. Si mai , sper eu sa fie asa, si sa nu apara neprevazutul inca vreo 5 intalniri, cu 5 alte firme potentiale colaboratoare pentru mine.

Adica, ce vreau sa zic, este ca e importanta rau de tot calatoria asta. Cruciala as putea sa zic. De asta zic ca am emotii. Eu nu am emotii, sau ma rog, nu am stari din astea de indispozitie cand urmeaza ceva important. Insa de data asta … se pare ca  ceva nu e regula. Sper sa ma insel.

O sa incerc sa va tin la curent. A plecat microbu’ . Acu vedem daca am net si in mers. Si daca eu stiu sa scriu …ca asta se fataie rau de tot .

Asa… plec maine, 7 ore in Praga, apoi ajung in Oslo. In Oslo ma asteapta Laura …o foarte buna prietena …de mult timp , una din persoanele care imi sunt apropiate, cele mai apropiate. Si ma asteapta cu Glenn.

Glenn este norvegianul care trebuia saa fie roman. A fost singurul norvegian, care in momentul in care a plecat din romania, m-a luat in brate si m-a pupat… dupa ce in prealabil il imbatasem🙂 . dar nu conteaza …cand a venit laura in tara i-am trimis o sticla de tuica…si acum ii duc neste vinars… iar se imbata… nu de alta dar cat stau in Halden, unde este sediul firmei mama… stau la el. hai sa imi trag … ce viteza prinse asta … scuzati-mi eventualele tipo….

Stau in halden, de sambata … pana … hmmm… duminica … luni … si marti … miercuri dimineata plec la Oslo si deacolo avionu … spre Bergen. Acolo e important, ca acolo e intalnirile … …deja situatia devine imposibila… nu mai pot continua … asa ca incerc sa postez…. 

Aaaa… sa nu uit … urati-mi si mie noroc…. bafta … succes … din alea …. ca snt si eu mic si am nevoie . 

 

Sa ne auzim cu bine ….. !!! Motorul 1 merge ? merge …. motorul 2 …. mai bine … ne-a intrecut ……..

d-le pilot …cat mai zburam cu un singur motor ? pai …cam pana ne prabusim … si cam cat inseamna asta ? nu stiu domne , dar sigur batem ambulanta cu juma de ora ….. bye …

Categorii: calatorii | Etichete: , , , , | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „on my way … Norway … beware …

  1. Am vrut sa va sun aseara sa vad cum a decurs intalnirea dar pana la urma m-am luat cu altele si am uitat.
    Vezi ce faci…si nu uita…sofer pe camion!haha!

  2. aaaa…..si succes!

  3. Anca

    Sunteti bine Sir?🙂 Bafta si succesuri dumneavoastra!!!🙂
    Tschusssssss!!! Viel Gluck!!😛

  4. multumesc multumesc … nu stiu ce ai zis tu acolo , dar presupun ca era de bine …:)

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

