7 ore in Praga


 

Sa fie oare Sibiu ? Cluj ? Sighisoara ? Iasi ? Nu . Este toate la un  loc, doar ca mai cochete oleaca si mai ingrijite.

 Dar sa o iau cu inceputul. Inceputul ar putea fi … mama ce de femei frumoase au astia … sau  ma rog, varianta mai ingrijita ar fi cate reprezentante ale sexului frumos incantatoare exista in Praga.

 Nu asta era inceputul. Inceputul era cand ne-am apropiat de Praga si am simtit toate zdruncinaturile de pe lume posibile, o gramada de turbulente fusera …si o gramada de nori .

 Am trecut cu bine, am ajuns in aeroport pierdut. Mare aeroport. Da am gasit calea ca astia are semne . Peste tot.

 Am iesit, am luat un taxi, care mi-a luat pana intr-un loc … cetate … daca am inteles eu bine din engleza taximetristului, foarte aproximativa,  asa… mi-a luat 700 de … ce moneda or fi avand astia. 100 euro = aprox 2400 de ale lor. Scump doamna scump.

 Ca sa nu imi uit ideile, o iau strategic. Prima impresie : WOW . A doua impresie … WOW WOW .

Merita vazut. Daca vreti poze, sa stiti ca nu am. Mi-a fost lene sa iau un aparat cu mine. Si oricum sunt altii care se pricep mai bine.

 M-a dus nea caisa la « cetate »… frumos… pe un deal , o piata mare cu neste statui. Si am inceput sa cobor, si am coborat . Mult. Si va spui acu, laptopul meu nu este usor. Deloc.

 Am cascat gura ca un veritabil turist. Si m-am minunat. Deci chiar se poate mai. Cladiri vechi, renovate, aratand intr-un fel. Daca va asteptati sa va spui si ce am vazut, luati-va gandul.

 Mie imi place sa merg fara tinta. Si asa am facut. Pana cand am dat nas in nas cu steagul nostru …rosu ..galben si albastru. Si aud romaneste.

 Si zic ca daca tot am ajuns la ambasada sa ii intreb pe oameni cum ajung eu intr-un loc sa cumpar niste cumparaturi. Ca in avion mi-am patat tricoul.

 Stupoare. Prima reactie in momentul in care le-am zis buna dimineata, a fost una de … hmm scarba ????  eu asa zic. Erau romani de-ai mei, dar nu foarte incantati ca sunt si eu acolo. Asta oare ce sa insemne ? you figure it out.

 Si imi esplica individul, si zice ca fac dreapta si stanga si dau de o biserica si de o banca si mi-a mai esplicat el freeo 2 min, da ma pierduse de mult .

 Surpinzator, am ajuns unde m-a trimis. Un fel de … mall . Am intrat,  am cumparat, tricou si o pereche de jeans. Nu  va spui preturili.

 Si inca odata, chiar daca ma repet, mooooaaammmmmmaaaaa ce de femei frumoase are astia. Cand ma fac mare aci ma mut.

 Si …. Surpriza …..hahah ….. i-am vazut rudele lui veve. Cum cine e veve ? Inseamna ca nu ai citit nimic din ce am scris pana acum . Veve este golanul meu … asta….. loganul de acasa. Putoarea pe numele ei mic.

 Acu dupa ce mancai si eu sandwich…. Care nu arata a sandwich . Era niste multe chestii pe o felie de paine mare, cu o felie mai mica deasupra. Anyway … un fresh de grapefruit si un fel de sandwich …214 de monede de ale lor. Las ca fac eu calculul acasa.

 Este ora 10 aci, adica 11 acasa, si avionul meu decoleaza pe la orele 14.

Asta inseamna ca as mai avea ceva vreme de plimbat. Si poate intre timp imi dau seama si cum pana mea sa ajung inapoi. Tu zi eirport ai min.

 Poate imi dau seama si iau si eu ca omu un mijloc de transport in comun. Sa vaz oamenii si asa … mai intim zic.

 Au astia neste tramvaie si neste strazi … mama soare. Si … ca sa nu uit… au si femei frumoase.

 Hai sa ne auzim cu bine !  

Categorii: jurnal de calatorie | Etichete: , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „7 ore in Praga

  1. Anca

    Praga e frumoasa! Ai fost pe podul mare de la castel? 🙂

  2. probabil…. habar nu am … am fost pe mai multe poduri… mari … si am vazut mai multe castele…dar pentru ca sunt mai ignorant …:) … nu stiu …cred ca da 😛

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

