Velkopopovicky Kozel


7 ore in praga partea a doua .

Am gasit ce nu are praga. Taximetristi frate. Nu are . Nu este. Am renuntat repede la idea de a merge cu mijloace de transport in comun. Nu intelegeam nimic. M-am uitat pe harta aia de iti arata esti aci, si vrei sa ajungi acolo, am cetit cu atentie ce pana mea scrie p acolo si am renuntat . Adica ma plimb … si cand e timpul sa vina clipa, atunci … tzusht in taxi si  tu zi eirport … nu a fost asa.

 S-a mai plimbat mititelu’ de mine, si s-a plimbat, si a mai vaz’t o caruta de locuri frumoase,  insa mi-a sarit un aspect in ochi. Nu ierea nici picior de taxi. Si ce sa fac ? Pai … am luat-o metodic. Adica am inceput sa merg brambura pe strazi cu ochiu dupa taxi. Nu a mers. Si am mers si am mers si am mai mers oleaca … si nimic. Adica am mai mers de mi-a sarit basca … si-mi venea a …. Nu spui a ce.

 Si shrinc …. Ideea salvatoare. Am intrat benemersi intr-un otel, si am cerut frumos, extenuat cu transpiratia curgand, un taxi, caci intarzie turistul strain si perde aveonu ‘. Omu’ destul de dragut, cred ca nu trebuia decat sa ii spun, si ma ajuta.

 Am mers atat de mult … incat … daca la venit nea taximetristul m-a dus in 10 min…. lu asta ii trebuira cam 35. Si asta pentru ca se grabea, ca ma tot intreba daca e bine, si daca ajung in timp.

 Habar nu avea el ca eu mai am freo 2 ore pana la avion, dar am vrut sa fiu sigur. Na… v-am pacalit. Acu sed si beau o bere de 3% alcool, si cu un nume mai mult decat ciudat, incat a trebuit sa arat cu degetul pe meniu, caci d-soara nu intelese ce ii zisei de prima oara.

 Hai cu motorul 1 !!!!

Categorii: jurnal de calatorie | Etichete: , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

