deprimanta Norvegie


Sunt de 3 zile aici si hmmm …si e deprimant fratilor. 

E o tara frumoasa… nu am poze, dar am filmari de anul trecut cand am fost aici, o sa incerc sa postez din filmarile de anul trecut. Dar nu promit. 

Asa… eu sunt acum in Halden, un orasel de vreo 33.000 de locuitori. Boring little town. Am incercat duminica sa mancam ceva in oras, si sa bem o bere … a fost dificil. Se deschide restaurantul …ca unu au, pe la 3 si se inchide la 10. Malluri nu sunt deschise, magazine nici atat, doar pe la benzinarii ce mai poti manca. 

Astia aici cred ca mor de plictiseala.  Din ce am inteles, nici nu prea se agita. Munca, casa, munca, si cam atat. 

Orasul e frumos, mititel, cochet. Ca un mic orasel de prin Ardeal de la noi. Numai ca mai ingrijit as putea spune.  Peisajele sunt super … sosele prin paduri, stanci, numai bine sa tragi un raliu. Dar nu se poate. Camere din 100 in 100 de m, viteza nu este o optiune aici. 

Am vizitat Fredikstrad, un oras la vreo 30 de km de aici. Am inteles ca este al 4 lea sau al 5-lea ca marime din Norvegia, si are aproximativ 75.000 locuitori.  

Este … hmmm … m-am indragostit. Adica partea veche, unde nu se construieste decat in stilul norvegian vechi, a fost construita incepand cu anul 1600. Case vechi, stradute mici, pavate, mie unul mi-a lasat o impresie de western. Cam asa arata casele lor, cam ce vedeam noi in filmele western. 

Au foarte mare grija de tara lor, si asta imi place. Insa ca peste tot, sunt oameni si oameni. Buni si rai . 

Postul asta este mai trist, si mai serios, pentru ca Norvegia, una peste alta te deprima. Se intuneca la 14:30, acum in timp ce scriu este 9 si soarele inca nu se vede. Este lumina afara, dar o lumina intunecata. 

Si este frig. Si din cand in cand ploua. Si … asta nu face bine la moral. Dar ma intorc eu acasa si imi revin.

 

Sa ne vedem cu bine !

Categorii: jurnal de calatorie | Etichete: , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

