In batalion I’m No pussy but a Lion


De fapt e 7 ore in praga se intoarce. Sunt pe drumul spre casa. Am zubrat azi de mi s-au tocit aripile, insa a fost foarte lin de data asta. 

Am o vaga impresie ca Norvegia era trista ca mergeam eu acolo si azi era vesela ca plec. Anyway … nu ma intereseaza, ca si eu eram bucuros ca plec.

Asa … am ajuns din nou in Praga. Nu ma intrebati in ce parte a orasului, ce am vauzt pe unde m-am plimbat. M-am plimbat exaact pe unde m-au dus picioarele. Apropo de picioare, ieri am facut cam 30 dekm pe jos. plimbandu-ma…saracele de ele.

Reevin. Am ajuns in praga , am luat taxi spre centru si i-am zis sa ma lase inainte. Si am zis … what the fuck… nu recunosteam. Acum cateva zile era sumbru … aproape ca nu mi-a placut. 

Azi… plin peste tot. Turisti … cat cuprinde. Cascau gura… pe langa mine de am zis ca nu era adevarat. 

Am vazut carute. Cum sunt la noi prin Mamaia. Dar astia au cai frate. Cai …. imensi. Adevarati. Bine hraniti. BIne ingrijiti. O placere sa te plimbi cu ditai caleasca.

Anyway … am cascat gura de ma doare. Habar nu am unde sunt … in ce parte din praga … dar am intrat la Hard Rock Cafe. Si pe usa la ei scrie ce am scris la titlu.

Si cu asta gata… ca tre sa enjoy za beer… si sa imi dau seama unde sa merg de aici .

 

Hai pa … Romania here I come!

Categorii: jurnal de calatorie | Etichete: , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

