post cu mai multe optiuni de titlu, care in final ramane fara titlu


Am revenit in Romania. Si incep sa ma trezesc la realitate. La acea realitate care zice… vai de capu’ nostru.Vai de noi, cat suntem de prosti ca acceptam sa traim asa. 

M-am trezit cand am vazut clopotarii/cocalarii/idiotii din fata blocului. M-am trezit cand am vazut cretinii din trafic. M-am trezit cand am vazut stirile. M-am trezit cand am vazut ca se apropie alegerile. Se vede. M-am trezit cand am vazut cine candideaza. M-am trezit la realitate. 

Aproape ca imi pare rau ca nu am emigrat. Asa intentionam anul trecut in aceeasi perioada, insa am ajuns sa imi fac firma. Nu imi pare rau ca imi mi-am facut firma, imi pare rau ca nu am plecat din tara. Inainte de a incepe cu firma am refuzat o oferta in Budapesta, una in Praga, si una in Berlin. 

Am mai fost plecat din tara, insa niciodata cand m-am intors nu am avut un gust amar, ca acum. Trist. Foarte trist. Nu e trist ca suntem in situatia asta, este trist ca ne complacem. Si ne adaptam. Si ca tacem. Si nu facem nimic sa schimbam ceva. 

Anybody … any ideas ? putem face ceva ? si daca da … ce ?

Categorii: Uncategorized | Etichete: , | 11 comentarii

Navigare în articol

11 gânduri despre „post cu mai multe optiuni de titlu, care in final ramane fara titlu

  1. Mi-as dori sa spun ceva inteligent.Se pare ca nu pot.:(.Bine ai venit acasa.

  2. someone

    Eu zic sa nu mai ratezi urmatoarea ocazie de emigrare… Pentru ca o schimbare asa majora de mentalitati, de guvernare and co. cere muuult prea mult timp si nu cred sa ajungi sa te bucuri de roade… poate doar sa te complaci si tu.

  3. Ocazii sunt mereu. Oleaca de istetime si poti pleca oricand, oriunde. Site-uri cu joburi … cacalau… eu practic cu asta ma ocup. As putea sa plec. Insa am luat-o pe un drum. Probabil ca in momentul in care drumul asta ma va duce undeva o sa fie prea tarziu sa plec.

    As fi mai fericit daca s-ar schimba ceva. daca noi, cei tineri, am face ceva sa se schimbe. Si cum nu poti sa schimbi ceva sau pe cineva pana nu te schimbi pe tine, eu zic ca ar trebui sa incepem cu noi. Sa fim corecti, sa nu dam spaga, sa nu acceptam, ….sunt o gramada de sa-uri. ce zici?

  4. mersi Andrei. Am uitat sa raspund. nu cred ca putea sa zica nimeni nimic inteligent la postul meu. intrebarea era mai mult retorica.

  5. someone

    Ce pot sa zic… Si mie ce-mi iese?…glumesc, asta ar spune marea majoritate. Si mai sunt sigura ca ti-ar arunca si priviri dispretuitoare daca vii cu predici despre corectitudine. Da’…eh, pana una-alta te-ai facut cu un discipol. Asa ca „Shout! Shout! Let it all out!” si poate se mai gasesc urechi s-asculte si ochi sa vada.

  6. lol …aia cu si mie ce imi iese …. era cat pe ce sa ma enervez :)) … nu apucasem sa citesc si restul … ma gandeam ca am crescut un sarpe la san🙂

  7. chessplayer

    intodeauna trebuie sa te ghidezi dupa principiul simplu:
    ,,ubi bene ubi patria,,
    in rest totul este desertaciune,vorba unui scriitor de pe vremuri apuse.

  8. ubi bene ubi patria … am o vaga impresie ca il inteleg 100%. tradus dupa ureche si nu exact ar fi „iubeste ti patria neconditionat ? „

  9. someone

    cred ca e mai degraba:”patria-ti este acolo unde te simti mai bine”..sau ceva de genul… am google-it expresia. deci nu te forteaza la iubire neconditionata:P

  10. ok … atunci m-am lamurit… patria mea nu e Romania. Mihai dixit.

  11. Pingback: cu sau fara titlu… invitiatie la discutie … « Minitu’s Weblog

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

