scrise din plictiseala … prin sali de asteptare…


Daca ierea 7 ore doar la dus, era ok. Dar asa, taman ce am realizat, incercand si nereusind sa ma conectez la o retea in aeroport, ca je a …hmmm… investit 14 ore in … plimbari.

 

Nu zic ca imi pare rau…si asa a fost o tura sambata si alta vineri… deci relativ ok. Nu am pierdut timp.

 

Insa sunt al naibii de obosit. Stau si astept acum sa ne imbarce. Adica suntem mai mai multi. Si destui romani ca am inceput sa aud romaneste pe langa mine. Si toti zicem in gand o rugaminte : denearimbarcasipenoimiarepedecasaajungemmairepedeacasa.

 

Cred ca la asta se gandesc toti. Ca altfel nu erau aci. Cu aproape 1 :30 inainte sa plece aveonu.

 

Azi am descoperit cum ca … la toaletele pentru persoane cu deficiente fizice e diferit. Adica … hmmm… am gresit toaleta … de unde pana mea sa imi dau seama ca daca e un semn cu femeia si barbatu’ si intre ei un scaun cu rotile …acolo e pentru … si mai ales ca ma grabeam rau. Mi s-a parut mie ca nu e totul in regula. Veceul era jos, Ghiuveta era jos. Totul era jos, si nici nu va spun cat mi-a luat sa ma prind de unde se da drumul la apa. He …dar sunt destept …dahhhh … si m-am prins. Nu repede.

 

Uimitor cat de multi romani. Eu cred ca astia venira la cumparaturi. Ca toti au bagaje … duty free… din alea … pana mea. O fi rentabil oare ? Probabil ca da. Sau le place lor. Cine stie.

 

Deja imi e frica, ca astia anuntara 2 avionuri … da stiu … vine de la succesuri… asa… anuntara 2 ca pleaca cu intarziere .We regret to announce you that the aircraft … bla bla … will leave later.

 

Daca imi zice si mie la fel … sunt trist. Si asa m-am plictisit . Ca de aia scriu. Postul asta o sa il vedeti mai incolo. Dar eu il scriu. Este ori penultimul, ori antepenultimul. Daca mi se intampla ceva pe drum, va zic. Daca nu… nu va zic, ca deja am aberat mult in calatoria asta. Scria un roman. Adica o carte . Fara diacritice e mai greu .

 

Am uitat sa zic. Eream la bere. In postul anterior …ziceam ca m-am oprit la bere la hard rock cafe. Prin definitie bar de roackeri. Si eram cam singurul cu laptop pe masa, ca na… internet wifi gratis. Si vorbeam si eu cu una cu alta, prin romanica. Si vorbeam cu o  faptura angelica blonda care imi dadea si web cam, sa o vad.

 

Un individ care vorbea o engleza foarte aproximativa… a venit  sa ma bage in seama, ca nu cumva sa ma simt neglijat. Adica … na … omul de fapt avea treaba cu laptopul, si cand a vazut webcamul cu faptura angelica si blonda … mi-a zis ca el o stie. Ca o cunoaste … ma rog … asa am inteles eu. Banuiam ca asta zice ca dupa ce s-a uitat la ea a devenit agitat. Apoi a vazut pachetul de tigari, si cum era ele asa norvegiene… prin limbaju’ trupului mi-a cerut una. Cum nu se cadea sa ii dau una peste moaca, ca na … el ospitalier si bastinos … i-am dat una bucata tigara si aplecat. Ca sa revina mai apoi si sa isi lipeasca mecla de laptopul meu ….si mai concret de web camul de zisei mai sus.

Am scapat cu bine totusi de el …ca si-a pierdut interesul dupa ce l-a interpelat barmanul in limba lor. Nu cred ca i-a zis de bine.

 

Apropo de laptop. Acum tre sa vb codificat ca scriu de pe el si nu vreau sa se supere. Eu am o relatie foarte buna cu obectele mele si vb cu ele. Deci … chestia aia … asea, oleaca alabastra, dreptunghiulara, cu care imi petrec foarte mult timp … (poate nu se prinde ca de el vb)… mi-a mancat ficatii. E greu. Si in Bergen l-am plimbat de mi-a sarit basca … acum din nou… vreo 3-4 ore cat am umblat brambura … pe minut ce trece devine mai greu mai greu mai greu … Am 2 optiuni. Ori il invat sa mearga. Ori imi iau altul mai usor.

 

Eh…. Ma duc sa beau o apa si poate gasesc si o toaleta normala intre timp.

 

Mai vorbim !

Motorul 1 … merge ? ( daca imi iese din nou pe nas … ma bat singur)

Categorii: jurnal de calatorie | Etichete: , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

