For me, for never to forget


Era sa uit. Era sa uit ca sunt optimist. Toata viata mea …sau ma rog o parte, m-am condus dupa anume lucruri. 

una la mana, ca nu a existat pana acum nici macar o singura situatie in care sa nu reuesesc sa cad oarecum, cel putin oarecum in picioare. Si a doua chestie, este ca orice problema vine cu cel putin o solutie. Trebuie doar sa fii destul de istet, si sa vezi toate solutiile, si sa alegi pe ‘ai mai buna. 

E… dragilor, era cat pe ce sa uit. Si eram intr-o situatie delicata. Trec din nou pe langa faliment, asta din cauze obiective. Si anume criza, ce a lovit destul de bine in oamenii cu care fac eu afaceri in Norvegia.

Eeeeeee… azi mi-a venit solutia. Maine am o zi lunga si grea. Trebuie sa ma lupt cu niste legislatie, si sa iau problema in maini. 

Dar … nu disperati niciodata, doar cascati ochii. Probleme au si solutii … Intotdeauna. E verificat .

Categorii: din putul gandirii | Etichete: , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

