toti fac asa …


Hmm … va supun atentia din nou, si va invit sa va manifestati. 

Stam eu asea in pat, incercand sa alung pardalnica raceala care imi da tarcoale. Apropo…as fi facut o baie fierbinte…dar noi nu avem apa … poate maine … mama lor . Si ziceam ca stam si gandeam. Si cum gandeam eu asa, gandeam la ce am tot scris zilele astea si ce s-a discutat, asa timid pe blog.  

Sunt anumite lucruri care ma scot pe mine din sarite. Ca de fel sunt un om calm, si consider ca nu trebuie sa ma enervez, pentru ca neuronii proprietate personala, din vagile mele cunostinte nu se regeneareaza, ba chiar mor mai multi cand ma enervez. Si cum nu dispun de multi am zis ca mai bine nu ma enervez. 

Totusi, cateodata fac exces. Si ma enervez. Ma enerveaza foarte mult …sau foarte tare … hmm … ma rog … cum o fi corect … deci ma enerveaza cand atrag atentia cuiva ca nu face bine ce face. Si nu ma refer la gresitul unei activitati. Ma refer la parcatul aiurea, blocatul altor masini, aruncat gunoi pe strada… din astea ziceam eu de nefacut bine. Ziceam ca ma enervez, in momentul in care primesc raspunsul …”dar … toti fac asa, daca eu nu as face crezi ca s-ar schimba ceva ?” 

DA. Chiar cred. De asta am inceput sa ma comport civilizat in trafic. Ca in rest nu aveam probleme. Acolo era durerea. Cred ca daca eu ma comport civilizat si imi respect semenii, se va schimba ceva. Cel putin in mine, daca nu in jur. 

Poate, schimband ceva in mine, reusesc sa mai conving inca niste unii aiuriti ca mine sa faca la fel. Poate … sau … poate doar ma voi simtii eu mai bine, stiind ca nu am aruncat nimic pe strada, ca am fost corect in trafic, ca am fost corect fata de oameni. 

 

Pe voi nu va enerveaza raspunsul asta ?

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „toti fac asa …

  1. istoria a demonstrat ca mai bine sa gresim impreuna decat sa reusim separat 🙂

    asta se cheama uniformizare, atata timp cat reusesti sa o eviti, fara a fi acuzat de spirit de contradictie, esti cineva

  2. deci carevasazica despre asta era vorba :)… da interesant si adevarat as zice …bine ai venit pe la mine …

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

