semne diabolice, americani si NLP


Neata ! Am zis ca nu o sa intru in trend si nu voi scrie despre noul presedinte american… insa nu pot sa ma abtin, si voi scrie putin indirect si despre ele. 

Am ajuns la birou, si pentru ca dimineata sunt adormit … citesc presa, scriu emailuri ..verific bloguri. Pana pe la 10, cand incepe sa imi functioneze si creierul.

Asa…citind …orin bloguri, am ajuns intr-un loc. Unde se incepe de la alegeri, noul presedinte, si articolul se termina cu „si utilizate de noul agent al Ocultei pentru a impune popoarelor lumii Noua Ordine Mondiala.”

Nu o sa pun link, ca nu vreau sa incep discutii in contradictoriu cu nimeni. Imi exprim si eu parerea. In articol sunt linkuri catre o sa serie de alte articole unde se mentioneaza despre semnificatiile oculte ale Pentagonului, despre sustinerea pe care a avut-o Obama de la George Soros …. wtf ?  despre discursul aceluiasi proaspat ales in care face referire la noua ordine mondiala ….plus la ordine de stanga or something …

Adica … ok, eu inteleg noua ordine … jocul puterii, Obama doar o marioneta, pus acolo de cei care conduc pentru a consolida directia in care se indreapta lumea… teoria conspiratiei o inteleg, ca sunt roman, insa ce legatura exista cu semnul diavolului si trimiteri catre pagini in care apar diferite alte personalitati care fac semnul acela … pentru mine semnul „rockarului” …

Ca rezultat sunt confuz… ca am incercat sa citesc tot, nu are rost sa zic ca nu am reusit. Ce legatura este intre presedintele SUA, noua ordine …si care e asta … Goat and Ram Heads si satanism ?

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

