a facut mama prostia …sa ma nasca in romania


Buna dimineata !!! 

Azi, trec la treaba, bine dispus, si uite ca resusec sa si postez ceva, desi am multe de facut. 

Incep cu, cred mama tuturor stirilor pe care am auzit-o in ultimul timp. De mentionat ca de ceva vreme refuz sa ma uit dimineata la stiri, refuz stirile de la teveu …si in afara de cele economice nu vreau sa stiu cine pe cine si cum a mai omorat. 

De aceea, dis de dimineata, la ora 7 cand fac si eu ochi, dau teveu pe Mircea Badea cu a lui In Gura Presei…Din oarece motive, m-am trezit bine dispus. Am mai zis asta si mai zic… ca e ceva de zis🙂. Motivele ar fi pentru ca m-am odihnit bine. 

Si … revin la stirea stirilor… Cum am facut eu ochi aud … citez : „Autostrada Transilvania a ajuns la kilometrul minus 31, scrie Gandul. Adica articolul il luati de AICI .

Si auzind eu asa … vreau sa va zic ca m-am prapadit de ras. Cum poti sa … nu …de fapt cei de la Gandul are dreptate ei asa … dar cum se poate domle ? Rasul meu era … hmm nu era al meu. 

Ca apoi am citit si eu articolul. Este de plans dragilor. Este de plans. Adica o autostrada care costa de ne rupe… inceputa in 2004 … adica … in anul doua mii patru …ca poate asa intelegem cu totii … Au fost realizati 5 …cinci … CINCI … adica 5 ala dintre 4 si 6 … km … kilometri … = 5.000 metri …. in 4, aproape 5 ani. Un km pe an. Frate … deci , intreb inca odata … noi romanii de rand … astia care gandim, CAT DE PROSTI SUNTEM ?

Nu e vina lor, nu e vina celor de la bechtel, a psd-ului, a lu ala si a lu ala … este vina noastra …ca suntem atat de delasatori incat acceptam. 

Sunt banii nostri cei cu care se construiesc aceste lucruri, aceste minuni, sunt banii nostri cei cu care se vrea constructia unei autostrazi la cel mai scump pret pe km …aproape 60 MILIOANE pe 1 …UN ..unu … KILOMETRU… 

Si noi ? Mucles … Asa ne trebuie … 

Uite ca am reusit sa ma enervez singur , asta e ceva nou … nu mi-a mai iesit. Dar, sincer va spun, m-am saturat sa fiu luat de prost de toti smecherii de prin Romania… Eu unul nu stiu ce as putea face ca sa schimb, dar daca as stii as face. 

 

Anybody …. ceva idei ?

Categorii: Incredibil, Uncategorized | Etichete: , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

