inca o intrebare …


Asta este tema mea preferata. POLITICA. Muhahahahaha … 

Este campanie, si eu inca nu am scris nimic. Sa imi fie rusine. Ce fel de blogger sunt eu ? Dezinteresat ar fi raspunsul. 

So …deci … carevasazica … votam din nou. Nu e bine sa incepi ceva prin ati cere scuze, dar eu totusi o sa o fac.  

Imi cer scuze pentru ca HABAR nu am despre ce este vorba in aceasta campanie. Ce votam ? pentru ce ? stiu ca nu votam presedintele…ca are mandat de 5 ani acum … votam … altceva … din astea cu uninominale. 

Asa… mi-am cerut scuze ca sunt un ignorant nesimtit, care habar nu are pe ce lume traieste. Stop. Are habar baiatu’ … traieste pe lumea salariilor mari, doar pentru angajatii agentiilor guvernamentale… pe lumea spagii, pe lumea coruptiei, pe lumea celor care construiesc 5 km de autostrada in 5 ani, pe lumea unde 1  km de autostrada ajunge la 60 MILIOANE de EURO. 

Pe lumea unde politicienii isi bat joc de noi, pe lumea unde suntem luati de prosti, pe lumea unde ei ne fura, noi stim, ei stiu ca noi stim, si nu se intampla nimic. Pe lumea unde in campaniile electorale apar toate promisiunile de pe lume… pe lumea unde din cauza votului uninominal, partidele, crezandu-ne atat de prosti, incearca sa atraga de partea lor toate „vedetele”. Acum sincer, dragi cititori si cititoare … de ce l-as vota dl Nicolae Furdui Iancu sau pe dl Victor Socaciu ? Candidati pentru Camera Deputatilor… ce experienta ii recomanda pe cei doi sa indeplineasca aceasta functie ? Nu am nimic cu dansii, insa nu as vota pe niciunul. 

Si nici din restul… nu imi inspira niciunul incredere … Nu au facut nimic pana acum. Daca numele lor imi zice ceva este de rau, sau daca numele lor nu imi zice nimic iar e de rau. 

Deci… voi votati ? Daca da … pe cine ? Si de ce ? Care ar fi motivul pentru care mi-as muta fizicul meserias 🙂 pana la sectia de votare … 

De ce m-as duce ? Sa aleg raul cel mai putin rau ? Eu, in viata mea nu vreau sa aleg intre 2 rele. Am recitit ce am scris. Nu stiu cum o sa ajunga la voi, dar sper sa reiasa si la voi pe monitor scarba pe care am o am fata de clasa politica. Sa reiasa faptul ca EU NU MAI VREAU. Si probabil imi voi raci gura pe blogul asta pana cand voi realiza ceva. 

Cand am inceput blogul …am prins inceputul campaniei de atunci …cred ca cea cu primarii. Articolele le gasiti in arhiva lunii mai. Nu mai pun eu linkuri ca imi e lene.  

Tot pe atunci am pus pe blog pentru prima oara melodia celor de la Parazitii. Vreau sa va doara. Nu sunt razbunator, insa cu ei as fi nemilos. What if … I will be GOD for one day ? Vai de steaua lor ce zi de iad ar petrece. 

Ca sa inchid, ca probabil asa as putea sa continui la nesfarsit, imaginand noi pedepese … o sa le dedic din aceasta melodie. 

 

Si nu pot sa inchid, pentru ca mi-am dat seama care ar fi cea mai crunta pedeapsa.  As strange toti politicienii din Romania din ultimii 19 ani. Le-as face cadou un singur lucru. CONSTIINTA. 

Si apoi, i-as pune pe rand sa imi raspunda la intrebarea : Ce ai facut TU, pentru tara si poporul din care faci parte, din postura de politician/deputat/guvernant/ministru etc …?

HAI SA NU VOTAM DE DATA ASTA. NICI MACAR UNUL.

Categorii: Incredibil, politic penibil, votam ? | Etichete: , , , , , , , , , | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „inca o intrebare …

  1. ” As strange toti politicienii din Romania din ultimii 19 ani. Le-as face cadou un singur lucru. CONSTIINTA ”

    ce tibetan esti ! 😀
    acum vreo-suta si ceva de ani, mai era un tip care-i impartea in doua cete !
    Si era un pic mai radical – le facea cadou torte si camasi de forta !

    astazi, nu stiu de ce-mi imi vine in minte acel …autocitat 😀 :
    ” exista magari atat de magari, incat nici nu mai realizeaza cat de magari sunt ! ”

  2. M-am gandit si la altele, dar asta a fost ce-a mai groaznica. Primele pedepse implicau anumite instrumente de tortura, sange, durere, foc …. usual stuff. Dar cred ca asta cu constiinta e mai dureroasa.

  3. Ce votezi?Imagineza-ti ca acum vor fi colegii.Regiunea oraselor Deva+Hunedoara+Simeria+Calan vor avea un deputat sau un senator.Acum,Furdui Iancu o sa candideze pentru colegiul din zona Alba Iulia,sau ceva de genul.Prin asta el nu are de-a face cu Constanta si nici o sa trebuiasca tu sa il votezi.
    Acum…prin chestia asta eu vad un lucru bun pentru ca de exemplu un deputat de Deva e posibil,sau asa ar trebui sa fie,un localnic care cam stie despre ce este vorba in zona,care sa lupte pentru interesele zonei arondate.De asta zica ca au si aparut candidati de genul „Socaciu”.
    Ca sunt niste nesimtiti.Hehe!Asta cam toti credem.Nu stiu cati o spunem.Da eu l-as lua la bataie pe vreunu de pe aci de prin zona.Cu toate ca unul dintre ei,din zona subsemnatului,e si Mihai Leu,ala cu pumnu greu.:)
    Doamne ajuta!

  4. Erau niste exemple alea, sunt sigur ca si constanta are poamele ei. eu zic doar ca atragerea de personalitati din muzica sau alte domenii de genul asta, inseamna doar ca ne cred prosti. … discutia e ampla …

  5. Sau e un joc de a ne atrage privirile in alta parte.Sau ca poate chiar nu exista clasa politica in tara asta nenorocita…da-i in masa.Bine ca o iesit Obama presedinte ar zice altii.haha!

  6. Pingback: Din categoria : I told you so « Minitu's WeBarlog

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

