Duminica la birou …


Cineva acolo undeva, sa nu zic sus, isi bate joc de mine… 

Aseara, desi a fost ziua mea de nume, am iesit pe la 6 cu unul dintre candidati, sa vorbim o vorba. Am iesit cu el din mai multe considerente. Adica… suntem vecini de mult timp, suntem colegi de generatie, este un meserias bun, si vroiam sa ii spun ca s-ar putea sa il trimit in Norvegia. La 8 eram acasa, la 9 deja dormeam. 

Asa mi-am petrecut ziua de nume. Azi, m-am trezit la 9, adica am dormit 12 ore. Si am vorbit cu cineva. Trebuia sa vorbesc cu ea. Si m-am gandit ca daca e duminica, si e liniste, si nu ma freaca nimeni la birou, si sunt calm…retineti aspectul, sa merg sa ma plimb, sa cujet la … mine. 

Ma sui in Veve, merg la contabila saa iau niste acte, pregatim controlul de maine… ca avem control de la ITM, si apoi ma indrept spre Constanta. 

Zic sa merg pe faleza, sa ma plimb de unu singur. Intre timp, conducand asa incetisor, zic sa merg la birou si sa fac una alta, lucrez mai cu spor cand sunt singur si e liniste. 

Ajung la birou, scot cheile, si observ un bilet in usa. „V-ati uitat cheile in usa! Le gasiti la etajul 4 ap 85! „. Am intepenit oleaca, si uite asa am descoperit ca nu am probleme cu inima. A batut ea oleaca mai repede, dar am supravietuit. 

Culmea este ca, ieri, colega mea, ca si ieri am muncit, a incuiat usa. Eu iesisem sa duc gunoiul, si am asteptat la masina. Cand a venit la masina, mi-a zis : Am scos din priza, am oprit apa, am inchis geamurile…mai trebuia ceva ? ” Iar eu senin, zambitor, ii spun  : …da… sa incui usa „, replica la primesc un zambet ironic …si o privire din aia …”dar cat de blonda sa fiu si eu …”  Atat de blonda. 

Azi am sunat-o si am cam urlat la ea… era in drum spre Constanta, cu prietenul ei, si au venit la birou, a recuperat cheile si totul e bine.

Multumesc mult vecinei care a luat cheile din usa, ca a fost om, si le-a luat, si ne-a lasat mesaj. 

 

Si acum …oleaca de terapie prin muzica … 

Categorii: Uncategorized | Etichete: , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

