zi de luni, lunga si grea si inca nu e gata


Imi rapesc si eu neste minute ca sa mai scriu oleaca. descopar ca ma simt bine cand m-ai scriu cate ceva. 

Zi de luni, primul control la firma, control de la o insitutie, nu zic care, dar control care surpinzator nu s-a lasat cu amenzi, cu spagi, nu s-a lasat cu nimic. Mi-au zis ca am o greseala, dar e ok, o remediez, si de fapt e o greseala care nu ii afecteaza pe ei, mai mult pe mine. Ma sa fie … sa mor sa o iau razna… m-am trezit cumva si sunt in alta tara ? Nu …tot la romania estem , dupa cum m-au edificat munctitorii de la geam, de la care am invatat niste noi cuvinte si expresii, referitoare la rude, parinti si organe genitale. deci , e de bine. 

A venit controlul, a plecat controlul si eu am iesit bine. 

Mi-au oferit si consultanta …zisesem eu de ceva autorizatii si modificari ce tre’ sa le fac. Mi-au spart balonul de sperante spunadu-mi foarte serios sa nu ma bag, ca e domeniul pe care este imposibil sa indeplinesti toate conditiile si acolo dau ei cele mai mari amenzi. Bun asa. Mi-au dat si o alternativa. 

Intre timp, am mai aflat neste una alta din Norvegia. Treaba este urata si cu par. Daca nu reusesc sa trimit pe requestul pe care il am acum, de 15 oameni, probabil ca o sa inchid obloanele, si declar treaba ai urata. 

Aia de seamana cu aliment numai ca incepe cu f. Din pacate, da. Eu unul sunt optimist din fire, mai am neste raze de speranta, insa criza mi-a dat toate planurile peste cap. E ca un facut. Anul trecut am inceput sa investesc in bursa, bursa a cazut. Anul asta mi-am facut firma, a venit criza mondiala, si eu am firma pe un domeniu foarte afectat. pana mea …

Deja am inceput sa ma pregatesc, imi intind antenele si pregatesc CV-ul. Updatat. Sa nu raman cu buza umflata. 

Ca de, saptamana trecuta am aflat ca preluarea mea de catre norvegieni a fost refuzata de ai nostri, de la registru’, din cauza de prea multa birocratie. Nu va dau toate detaliile, insa daca vreti vreodata sa faceti din astea apelati la mine, ca acum stiu ce sa va zic. NU SE POATE. 

Deci, care este, ce sa zic acum… sa ne auzim de bine. Ziua nu s-a terminat. Poate …

Momentan nu imi doresc nimic mai mult decat sa ajung acasa, sa mananc, sa desfac o bere, si langa mine sa stea prietena mea sa imi faca masaj. La naiba … nici asta nu se poate. Caci sunt singur.Stiu eu cum sa fac sa le alung … pot sa ofer sfaturi ….

Nu plecati nicairi, ca imi mai rup neste 1 min, si imi verific oroscopu’….. 

He … ce ziceam eu … nu degeaba sunt eu hoptimist din fire. Iaca ce zice :

„Dupa-amiaza plecati intr-o calatorie in care aveti mari satisfactii pe plan social si financiar. Întalniti o persoana care va propune o colaborare nesperat de avantajoasa. Va sfatuim sa acceptati oferta.

Nu fiti nerabdator!

Ar fi bine sa tineti cont de intuitie.”

ACEST POST ESTE UN PAMFLET. ORICE ASEMANARE CU RELITATEA ESTE INTENTIONATA.

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , , | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „zi de luni, lunga si grea si inca nu e gata

  1. no.Ai intalnit persoana respectiva.Da calatoria?Cum a fost?:))

  2. da, in somn am intalnit persoane multe, am si calatorit, ca de aia sunt obosit, si daca imi aduc aminte bine, am castigat si vreo 2 mil de euro la loto. ar trebui sa dorm mai mult, in somn imi merge mai bine ca in realitate…

  3. tin minte ca in ultimul vis l-am omorat/asasinat pe becali.deci iti dai seama ce vise am eu.:)

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

