daca as putea …


Imi mai rup ceva timp …sa mai scriu cate ceva, asa, in fuga pe fuga . 

De ceva vreme, de cand spectrul alimentului cu f imi da tarcoale, mi-am adus aminte de lucruri pe care as vrea sa le fac. 

As vrea sa plec. Mda. Iar. Anul trecut pe vremea asta aveam acelasi lucru in minte. Sa plec. Din tara adica. Sa imi pun ce am eu in rucsac si sa … pe aci imi e drumul. Incotro ? Habar nu am. Inainte ca pionierii. Sa calatoresc, din oras in oras, din tara in tara, sa stau atata cat imi convine. Sa lucrez, sa imi fac prieteni, si cand ma plictisesc, sa plec. Pana cand ma  opresc definitiv, sau ma intorc in tara.

Insa, cum nu sunt chiar atat de inconstient, probabil ca mai dureaza. Asta daca o sa se intample vreodata, sau daca nu cumva, cand o sa ma fac mare o sa renunt.

Sau o sa ma vrajeasca cineva si o sa renunt.

Pana atunci, o sa visez. Ca plec. Am zis eu ca in vis imi merge mai bine. O sa incerc sa dorm mai mult de acum.

Acu, pe bune, nu v-ar surade ideea ? Cu o suma minima, ca sa iti ajunga de o cazare si o mancare pana gasesti ceva sa te sustii pe acolo, sa pleci fara nici o destinatie.

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

