despre vot


Lasa-ne Basescule !

 

Asa mi-a fost dat sa aud pe strazili orasului meu. Lasa-ne Basescule, Lasa-ne Tariceanule, lasa-ne … Emil Bocule…. Asta din urma pare tras de par, dar asa il auzii.

 

Si ca sa imi fac o idee, desi nu stiu care este treaba cu colegiile, am vazut ce mi se propune spre a vota  … hmmm …sa muriti voi ?

 

Mica recapitulare a stirilor interesante din campanie… a fost atacat autocarul lui Geoana, lipitorii de afise a lu’ nea becali cu aia a lu’ …cum il cheama … hmmm … cata lipsusu… ala de avu accidentu cu masina pe trecere….. orban …asa … s-au batut pe strada, un buzoian s-a inecat cu un mic la o pomana electorala ….

 

Pro Democratia si inca 2 ong-uri , imi e lene sa le caut, dar pentru ca am lucrat si eu ceva vreme in ong, o sa fac un efort si caut …stati asa 2 secunde … m-am razgandit , se pare ca sunt doar 2 …adica Pro …. Si cu Agentia de Monitorizare a presei … asa …au facut public un  …m-am incurcat … luati de aici ….

 

« Cele două ONG-uri au dat marţi publicităţii lista candidaţilor pentru Camera Deputaţilor din jumătatea de vest a ţării care sunt socotiţi de organizaţii incompatibili ca parlamentar din cauza traseismului politic,colaborării cu Securitatea,conflictului de interese şi averii insuficient justificate.

Cele două organizaţii neguvernamentale, împreună cu Centrul Român pentru Jurnalism de Investigaţie, au elaborat o listă care cuprinde 130 de persoane care aspiră la un mandat de deputat, dar nu corespund unor criterii de integritate, criterii care, cu mici variaţii, au fost folosite şi în 2004 de către Coaliţia pentru un Parlament Curat. Peste o săptămână urmează să fie publicată lista candidaţilor cu probleme din estul ţării, urmată de lista celor ce candidează la Senat, dar nu corespund criteriilor selectate. Informaţiile au fost culese de către jurnalişti din presa locală şi verificate de către APD şi AMP. »

 

Prima lista o gasiti la  http://www.apd.ro/votuluninominal/un_vot_uninominal_curat.php . Delectati-va privirile si alegeti cu capul, daca tot insistati sa mergeti sa votati.

 

 

 

 

Categorii: politic penibil | Etichete: , , , , , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „despre vot

  1. De vis 🙂 In Fere candideaza o creatoare de moda, ceva ruda (fata ori nepoata) a lu’ domnu’ cu acelasi nume. Nu stiu daca o sa castige, dar cu siguranta o sa aiba cele mai frumoase afise :))

  2. wow … invitata vedeta de la kanal D a comentat pe umilu-mi blog 😀 … lol … m-am prapadit de ras citind postul.ar trebui sa lasi comenturile celor care te critica… sa radem si noi oleaca … eu zic ca ai facut bine ca te-ai dus 🙂 …

    si on topic … no comments … sunt perplex despre ce se intampla…

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

