despre vot, politici, politicieni


Iete ca revin, ca nu ma pot abtine. Chiar daca sunt tensionat, ca nu stiu ce se va intampla in viitorul apropiat, si pentru ca minunata criza ma afecteaza intr-un mod mai crunt decat as fi crezut, tot nu ma pot abtine. 

Am mai citit ce se mai intampla si pe la altii, si plecand de la Arhi si filmuletul sau, am ajuns la crema blosfoarei. Si acolo, la cei cu vizitatori, si comenturi ( apropo ..vizitatorii comentatori ai mei …ati disparut ? ), se discuta aprig despre daca sa merjem sau sa nu merjem la vot. 

Eu am incercat, sincer am incercat, m-am documentat, am cautat sa vad cine sunt cei pe care ar trebui sa ii votez, am cautat pe gugle informatii, si nimic. Sa nu mi se reproseze faptul ca m-a durut in anumite parti ale corpului, ca nu e asa. 

Probabil, ca eu ma voi duce la vot, doar in momentul in care cei de acolo chiar vor merita ca eu sa imi misc fizicul la sectia de votare. De exemplu, cand pe listele de candidati vor fi manageri de succes. Vreau sa votez un om care a demonstrat ca are capacitatea de a administra ceva. 

Caci, pana la urma, ce este Romania daca nu un SA mai mare ? Presedinte = CEO , ministrii = directori de departamente …etc. 

Si revin acum la ideile din celelalte articole, de ce sa votez un cantaret, un acolit al unui mare mafiot, un actual parlamentar?

Intr-o alta abordare, de ce sa votez un inginer chimist, un istoric, un doctor sau orice alta meserie care nu are legatura cu administrarea. 

Caci noua ne trebuie nu vorbitori, ci administratori. Da, eu vreau ca primarul meu sa fie un bun manager, care sa administreze intr-un mod EFICIENT resursele orasului meu, si sa aiba grija ca acest oras al meu sa fie unul prosper, cu o COMUNITATE prospera. 

Eu vreau ca cei pe care ii votez in parlament, camera deputatilor, sa fie potriviti pentru functiile respective. Si ei la randul, parerea mea ca ar trebui sa aiba aptitudini manageriale. Sa gandeasca pragmatic, eficient, pe termen lung, sa isi asume responsabilitati. 

Aruncati o privire va rog  aici , pentru a vedea intiative legislative … daca aveti curaj sa va uitati.

Ca sa evit orice confuzie, eu vorbesc despre manageri in adevaratul sens al cuvantului. Acei manageri care au dovedit ce pot intr-o multinationala, au avut 2-3 afaceri de SUCCES pana la momentul respectiv, si-au asigurat existenta, si nu se reped la putere ca vulturul la starv. Eu de acei manageri vorbesc. 

Of … de abia astept sa se termine campania, ca numa posturi serioase scriu in ultimul timp. Ce bine ar fi daca odata cu campania s-ar termina si criza.

Categorii: vot noiembrie 2008 | Etichete: , , , , | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „despre vot, politici, politicieni

  1. Anca

    De cand ma stiu, politica a fost cea mai mizera meserie de pe fata pamantului…

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

