deci…wow…deci … hmm


Buna dimineata… stiu, stiu ca este aproape ora 14, dar nu am intentionat sa se intample asa. Eu m-am trezit la ora 9, dar pentru ca nu aveam ce face, am dormit. Si pentru ca sunt un responsabil, am dormit pana acum. 

Dar nu despre asta este vorba, este despre cel mai ciudat, frumos, dragut, real vis pe care l-am avut pana acum. 

Am visat ca am un baietel. Munceam in constructii, si eram cu capul in nori, adica eram eu, si am fost contractat sa particip la lucrare, adica la contructia unei biseici. Dar era una ciudata, mare, foarte mare, si foarte moderna, cu sticla, otel, lifturi, scari rulante… din astea. 

Si am acceptat doar pentru ca stiam ca acolo o sa imi vad copilul. Mama copilului, culmea, era o fosta colega de clasa din general, pe care nu am mai vazut-o de cand am terminat general. Si nu am fost cine stie ce atras de ea. 

Am ajuns am intrat si nu imi dau seama cum, am ajuns si mi-am luat „fecioru” in brate. Mic, blond, ochi albastri. In prima parte a visului parul scurt, apoi a crescut, si era carliontat. L-am luat in brate si a adormit, zambind. 

Si m-am plimbat cu el, prin acea cladire, care pana la urma din biserica s-a transformat in biroul unde am lucrat in Bucuresti, si fecioru s-a trezit si gangurea bucuros. 

Si a venit si mama feciorului si am vorbit si el era tare bucuros. 

Cam asta fuse visul, insa ca sa intelegeti cat de real este, cred ca as putea sa il desenez, si inca simt cum ma tragea de urechi.

Atat de real incat la 5 min dupa ca m-am trezit, eu scriu pe blog, desi eu ma trezesc foarte foarte prost dispus. 

Sa imi explice si mie cineva ce inseamna …

Categorii: vise | Etichete: | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „deci…wow…deci … hmm

  1. someone

    Hmm, cam asta am gasit eu…relevant.. pe net:
    „Daca visezi un bebelus dragut care zambeste este semn ca vei avea parte de dragoste si prietenii placute.”
    „Copilul reprezinta ceea ce esti tu, nevoile si dorintele tale in stare pura care se manifesta prin atutudinea copilului; lucruri din interiorul fiintei tale pe care tu nu le-ai realizat pana acum.”
    Si de la bunica mai stiam ca daca te visezi parinte de baiat…o sa ai parte de bucurii.
    Cat despre locatie… biserica insemna ceva de genul: nevoie de protectie, de ocrotire, de liniste sufleteasca.
    Trebuia sa comentez pt ca si eu am devenit matushica ieri:P… dar de fetitza.:)

  2. Felicitari matusico ! Toate cele bune pentru nepotica ta !

    Eu inca sunt sub efectul visului… si cel mai bun cuvant pentru a descrie starea mea este multumitooptimistbinedispus. Na…. tot un cuvant e🙂

  3. someone

    Da… vesel cuvant.
    Multumesc ! Stii… visul asta al tau… ar putea fi un semn… sa-ti cauti/contactezi unele colege din generala… who knows…🙂

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

