de relaxare … ?


Ca sa nu am eu constiinta prea incarcata, referitor la postul anterior, uite, sa ascultati ceva care va calmeaza …

Si…hihihi… ca ma simt sugubat azi, daca aveti curaj, dar doar daca aveti curaj, si aveti si simtul umorului, apasati … AICI.

Categorii: muzici | Etichete: , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „de relaxare … ?

  1. mi-am luat-o …sugubatule ! 😀

  2. nici o noutate.vineri seara m-am plictisit atat de mult incat am dat atatea clicku-uri pe youtube de m-am speriat la un moment dat cate lucruri pot sa existe pe respectivul motor de videoclipuri.Fata de aur,baiatu de aur and de madar facars.Da intrebarea e…cati bani?Cati bani vere?

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

