home made video


De prin preumblarile mele prin lume. Adica prin norvegia ca doar acolo am filmat. si asta e primul, mai inca unul gata facut, si daca am timp, mai fac, ca filmari am …sa-mi traiasca … 

Nu dati cu pietre … ca atat ma pricep si eu ca un amator ce sunt …

Categorii: jurnal de calatorie | Etichete: , , | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „home made video

  1. frumos, si muzica asortata de minune, daca aveai un aparat mai performant …

  2. da asa incet merge avionul?

  3. muzica e de pe un cd cumparat din oslo, despre care zice ca e de-a lor. iar avionul de sus pare ca merge destul de incet, iar in unele cadre e dat si cu incenititorul, pen’ca imi tremura mana 🙂

  4. pai si faci in sensul asta?tigari,cafea.bere?aceasi problema o am si eu in privinta aparatului foto.poate sa aiba el stabilizator de imagine,ca la iso si diafragme sensibile trebe sa ai mana de fier.

  5. hei … am zis nu dati cu pietre va rog… filmati voi din avion … 🙂 …taman voi 2 sa ma crititcati asa ? glumeam … c’est la vie … atata am putut si eu , si aparatu 🙂 ..

    sa stii Andrei ca am incercat sa fumez in avion…dar mi-au aratat usa 😛

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

