fara titlu… aberam cu succes


Din putul gandirii. 

Am zis oare vreodata ca mie nu imi plac oamenii care vorbesc mult ? nu cred. Deci, ar trebui. 

MIE NU IMI PLAC OAMENII CARE VORBESC MULT. Oamenii care vorbesc mult ma enerveaza. Oamenii care vor sa se intalneasca cu tine la ora 19, si vor sa vb cu tine doar 30 de min, hai 1 ora, si pleaca de la masa la ora 23:30, pentru ca vorbesc mult, ma calca pe nervi. 

Sa repet, ca poate unii nu intelesera… OAMENII CU DIAREE VERBALA MA CALCA PE NERVI. ‘nteles ? 

Ajuns acasa dupa o zi bleah… bleah …bleah… am descoperit si faptul ca nu voi niciodata bloger de succes, nu ca mi-as fi propus asta vreodata. 

Si de ce nu voi fi niciodata de succes ? He … Zic asta pentru ca evit sa scriu despre subecte ferbinti … sex, organe feminine si masucline, ce are femeile in sutien, ce mai face ala, si cu alalalt, nume celebre, vipuri cum s-ar zice, teme ferbinti, teme si mai ferbinti, intrigi … nu scriu, sau ma feresc cat de cat. 

Al doilea motiv este ca dupa ce scriu postul propriu zis, sunt ca o portocala in mixer, adica stors de zeama vreau sa zic, unde zeama a se citi creativitate, si nu mai reusesc sa scot nimic. Adica sunt varza. 

Iarasi, ce nu o sa vedeti, sper, sunt posturile care  sunt scrise cu obectivul de a crea potriviri de necaracter intre cititori. Am vazut ca se practica. 

Adica, sincer nici nu e greu. Tre sa fi doar oleaca istet. Te uiti la blog, te uiti la blogurile de „succes”, vezi tagurile, vezi topicurile, si daca te duce mintea cand te faci mare te faci bloger. 

Sex, tatze, nume de vipuri pe care nu le stiu, masini, subecte mondene, ataca-l pe ala, vezi care e cel mai vorbaret comentator si trage-i un post cu dedicatie care stii ca il va enerva… si te faci bloger cu trafic … deci nu e greu … succesuri … 

Probabil ca nu o sa intelegeti de am scris ce am scris, probabil ca nici nu o sa esplic, probabil nici eu nu o sa inteleg, sau poate ca da… Am scris asta ca e blogul meu, si mie imi place sa mai scriu. Si cu asta inchei. 

Noapte buna!

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „fara titlu… aberam cu succes

  1. someone

    Sa inteleg ca te-a influentat un anumit reportaj televizat despre „Pyuric – primul blogger roman acreditat la festivalul de muzica de la Cannes”? Pe mine la asta m-a dus cu gandul articolul… Desi trebuie sa recunosc ca nu prea stiu eu cum sta treaba in lumea asta a bloggerilor, ca simplu cititor pot spune ca.. I’ve seen better. Aici se afla minunea: http://pyuric.voce.ro/

  2. nope , nu am fost influentat de pyuric si reportajul … sa zicem ca eram oleaca frustrat, bausem o bere in plus, si mi-am cazut sub ochi o postare a unui bloger de top … cam atat

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

