vine Mosu’ ?


Buna dimineata ! 

Pentru ca ieri nu am scris nimic, zic sa scriu azi. dar nu prea stiu despre ce, si probabil voi abera cu succes. 

Incep prin a spune ca sunt ca un copil, care asteapta in noapte de Ajun sa vada daca la el vine Mo’ Craciun… bine… fiind vorba de un copil de cand eram eu copil, il asteptam pe Mo’ Gerila . Ca eu pe el il asteptam. 

De ce sunt asa ? Pentru ca astept. Adica fac lucrul pe care il detest din suflet, astept. Astept cadou’ care ma face sa ies din criza. Adica astept finantarea promisa. 

Asta astept. Firma din norvegia, care ne zice ca au nevoie de noi sa fim pe piata in februarie-martie anu’ viitor, si care pentru lucrul asta ne finanteaza. 

Deci, prin urmare, dragilor, sunt cu nervii in piuneze. 

Ca, pana la urma si eu sunt roman, si teoria conspiratiei este ceva nativ… si desi oamenii mi-au zis de marti ca au trimis banii… pana nu intra banii in cont … ma gandesc ca daca au zis doar asa…daca de fapt vor sa scape de mine din io stiu ce motive … si toata lumea conspira sa ma falimenteze …si dar mai bine tac si ma transform in ala optimistu’ din nou si nu ma mai gandesc … 

In alta ordine de idei… imi verific contul online din juma’ in juma de ora…ca teoretic de azi banii ar putea ajunge in cont… si altfel pierd timpul pe net, ca altceva nu sunt bun sa fac. 

Colega mea tocmai ce si-a varsat un pahar de suc in laptop … lol … nectar de fapt si acum l-am pus pe el, pe laptop la uscat pe sfoara :))… 

Si daca tot am timp zic sa citesc …si cum eu nu citesc decat stirile economice, ma distrez vazand ca a inceput. A inceput sfarsitul … din ce in ce mai multe firme anunta disponibilizari, din ce in ce mai multe vesti proaste, de prin toata lumea, toate merg prost, peste tot. 

Pentru mediul de afaceri, eu zic asa. Cei care vor avea rabdare, inspiratie, care isi vor reduce costurile si vor trece de criza, vor avea de castigat. Adica acum este sansa celor care au facut bani corect…pentru ca cei care au facut bani intr-un mod mai mult sau mai putin ilegal, s-ar putea sa piarda acum. 

Pentru oamenii fara afaceri, adica angajati, cred ca asta e momentul sa isi vada de servici mai abitir ca niciodata, sa fie constiinciosi si sa isi faca treaba bine, sa nu comenteze despre mariri de salariu, sau alte chestii, sa stranga cureaua si sa nu se arunce in cheltuieli majore… adica nu e perioada sa va cheluiti banii pe nimic altceva decat strictul necesar, indiferent ce inseamna acesta. 

Cam atat pentru acu’, daca vine mo’ gerila o sa va dati seama … ori dispar de tot ori o sa scriu mult, repede si prost🙂, adica nimic deosebit pana acu’🙂

Categorii: Uncategorized | Etichete: , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

