fara titlu…


Azi am descoperit ca sunt alte lucruri in afara de munca, in afara de a nu merge cum vrei tu cu munca, in afara de contracte, profesie, firma, loc de munca, bani. 

Azi am ajuns la concluzia ca da, daca va fi sa dau faliment este ok. Nu ma afecteaza. Sau nu asa de tare ca si ieri. 

Sunt lucruri, fapte, experiente, persoane, oameni, mai importante ca munca. Azi am descoperit ca la sfarsitul vietii nu vreau sa am imperii de firme, tone de bani si de proprietati. La sfarsitul vietii, vreau sa fiu om, si sa am o familie. 

Aveti-va ca … familia ! 

 

Mihai Tudorica

Categorii: Uncategorized | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „fara titlu…

  1. cred ca acest ”fara titlu” merita un titlu !

  2. tu ce titlu i-ai pune ?

  3. corry

    100% de acord

  4. someone

    Titlu: „Revelatie sau Dragostea pluteste-n aer”
    Scuze pt interventie… nu m-am putut abtine 😛

  5. Ma gandeam daca am avut vreodata ganduri de imperii si tone de bani.Niciodata.Dar m-am gandit intotdeauna sa am o gasca care sa fie langa mine…oricum.SKA!

  6. stii, cred ca pluralul (titluri) ar eticheta suficient ceea ce ai spus

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

