electorale …


 Intre  un schimb de mailuri cu norvegienii mei, si un atac de panica…citesc. Azi am citit pe blogul unui mare politician … puneti voi ghilimele … nu spui cine e …doar ca are legatura cu neste oua, numarat, si o casa de pren bucuresti, ziceam ca am citit un articol referitor la base’. 

Nu comentez reactia lui base referitor la criza, inca. Insa nenea de care zic …si ca sa nu ma ascund pe dupa deget , va spui ca e vorba de nastase, zice el parerea lui. 

Acelasi om care a facut … atat de multe lucruri de bine ;)) pentru tara asta, comenteaza despre un alt balaur. 

Omul caruia i-am lansat o provocare pe blog, sa scrie un articol prin care sa puncteze ce a facut el pentru romania de cand este politician, si am fost ignorat complet, are curaj sa zica ca guvernarea psd isi propune sa ofere sprijin tuturor romanilor care vor ramane fara slujba. 

Lol … sau, ca sa il citez pe fratele meu … ROFLOL… mai invat si eu de la adolescenti. 

Adica … ce vreau eu sa zic … sa mergem la vot … ca o sa aiba psdul grija de noi … cum a avut si inainte . 

Adica … zic eu asa … cine fuse premier la un moment dat ? inainte de 2004 … cine fuse la putere ? 

Oare noi, romanii sa avem memoria asa de scurta ? nu zic sa votati cu altele partidele …ca na …desi e uninominal, si votam omul …pana la urma tot la apartenenta politica se ajunge, pentru ca omul de rand nu are acces la toate informatiile despre candidati si tot dupa culoare o sa voteze … insa zic eu ..merita cineva sa fie votat? 

merita vreun partid sa fie votat ? merita vreun politician sa fie votat acum in noiembrie ? cine ? de ce ? ce a facut sa merite ? 

ati cautat sa vedeti cine este pe listele voastre ? la colegiile voastre ? mai au curaj si sa apara cu texte din astea …las ca venim noi la putere si avem grija de tot … lol … atat mai pot sa zic. 

Mergeti fratilor si votati. Puneti stampila pe psd … sau pnl …sau pd …cu l sau fara l … eu unul nu o sa o fac.

Categorii: politic penibil | Etichete: , , , , , , , , | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „electorale …

  1. Io m-am documentat, si is foarte dezamagita. Nici macar la mita electorala nu mai au inspiratie. Sergiu Nicolaescu mi-a dat un sort de bucatarie. Un sort, mie, o tanara fermecatoare! 😀

  2. Nu pot sa cred … o tanara fermecatoare… sort …de bucatarie … este blasfemie 😀

  3. Haha!Sort ii dai viitoarei neveste…haha!

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

