se facu liniste…


 … si in capul meu intr-un final. Adica mahmureala e pe cale sa dispara. 

Azi am facut plati de dimineata pana acum. Si sunt bucuros. Daca fac plati inseamna ca am de unde. Ati prins ideea ? 

Abordam mai optimist problema, si ne pregatim pentru anul viitor. Am reusit. Am salvat firma si acum ne pregatim de profit. 

Am reusit sa gasim un partener norvegian serios, care stia ca ne indreptam la vale si ne-a finantat pentru ca are nevoie de noi in februarie. Deci I am so hapy. Nu exagerat de hapy, ca urmeaza totusi niste vremuri tulbure. Atentie mare tuturor la ce urmeaza. Si sfat… fratilor, nu cheltuiti aiurea. Dacaa vroiati sa va schimbati garderoba … amanati, daca vreti un LCD … dati-l dracu de la LCD… nu e momentul acum. 

Sper doar ca cei de la UE, sa ne forteze si pe noi sa luam niste masuri bune. Anyway … vom vedea. 

Urmeaza neste evenimente importante …si anume zilele mele🙂 …care au inceput de pe 8 noiembrie … Sf Mihail … continua pe 6 decembrie …. ca ma cheama si Nicolae, si pe 10 decembrie implinesc si eu neste ani. 

Si pe 27 decembrie, firma mea face un an  :) … Asta inseamna ca eu, tanar antreprenor, am rezistat pe piata 1 an, am luat-o in brate de vreo 2-3 ori pana acum de la diversi alti parteneri de prin norvegia, si am luat-o in brate ca inca ma dor bratele, insa, sunt tot aici. 

Acum reducem costurile la minim, si pregatim hiberarea din Decembrie si Ianuarie, cu niste sperante ca totusi vom mai trimite niste oameni. 

Ca tot vine sfarsitul de an, am si eu timp sa imi centralizez toate rapoartele, graficele, sa vad de cate ori mi s-a dat peste cap bugetul, si sa trag o linie peste toate. 

Ca sa inchei, va spun doar ca trebuie sa privim criza in mod optimist. Ca o oportunitate. 

Hai sa ne auzim cu bine !

Categorii: Uncategorized | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „se facu liniste…

  1. Nu imi place cand imi dai impresia ca UE ne-ar da ceva…pe cand ei doar cer si iau.
    Oricum,cum iti mai spuneam,optimismul salveaza o parte din lucrurile pe care le crezi pierdute.Fie ele si ca un fel de sfarsit de an plin de tabele in excel.:).Succes in continuare.
    Noi (si vorbesc in numele tuturor) avem incredere in tine.Nu-i asa domnilor si doamnelor?

  2. Hei… nu am zis ca ne vor da ceva. singurul si cel mai bun lucru pe care il putem lua de la ei, este know-how-ul … ca ne place ca nu … ei sunt inainte noastra cu ceva timp… am putea invata cate ceva …🙂

    pentru restul… multumesc bre nea Andrei …🙂

  3. @ Andrei :
    asa-i, asa-i !

  4. pe aceasta cale…ati putea sa aveti si voi incredere in mine.si sa imi urati succes.revin cu detalii!

  5. Pai mersi mersi:) …si avem incredere in tine bre Nea Andrei …si daca te putem si ajuta … in limitele in care putem noi … asteptam detalii

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

