mereti ma …


… si votati. Daca asta credeti ca o sa rezolve problema, problema grava in care este romania, atunci mereti. votati voi. dar eu intreb … merita oare vreun partid din romania sa fe votat ? oare ? de 19 ani sunt politicieni traseisti. cautati pe net si veti gasi traseele lor. merita oare, daca tot vorbim de uninominale, vreun politician sa imi misc fizicul maine pana la sectia de votare ? 

acum probabil vor veni acele argumente care zic si anume ca niste oameni au murit ca eu sa votez . bai … fratilor … oameni aia , au murit ca NOI SA AVEM DREPTUL SA VOTAM. Acei oameni s-ar zvarcoli in mormant daca ar vedea care sunt optiunile noastre. 

Cautati si voi pe net sa vedeti pe cine aveti in colegii … va spun eu , nu va mai obositi.  Aveti un baron local, un actual parlamentar/ deputat , un incompetent si un no name despre care nu gasiti informatii pe net. 

Pe cine sula mea o sa votati ? credeti ca aia de pe liste au ajuns intamplator pe liste ? stiti cu cat a trebuit a fie marit numarul de candidati din cauza uninominalului ? au ajuns pe listele alea niste retarzi, niste vai steaua lor. 

credeti voi ca votand o sa rezolvam ceva ? ba din contra. Ia sa vezi tu rezultat daca maine la vot, este prezenta sub 10%. daca apoi la urmatoarele este prezenta tot sub 10%. 

si aici inchei … ca nu are rost . Oameni buni…. NU MERGETI LA VOT. Hai s boicotam alegerile. Vom avea de suferit si asa, dar mai putin decat daca mergem la vot. 

Noapte buna tuturor!

Categorii: politic penibil | Etichete: , , , | 13 comentarii

Navigare în articol

13 gânduri despre „mereti ma …

  1. eu as zice sa mergem la vot totusi
    dar sa votam cele mai abjecte specimene !
    pentru ca numai astfel (dupa ce-ar da puternic cu mucii in fasole ) s-ar mai putea forma o nemultumire majora care sa genereze o schimbare radicala !

  2. du-te la vot dar pe urma, daca vin vremuri de cacat sa nu te plangi si sa nu dai vina pe cei care n-au vrut sa voteze, voi ati ales viitorul acestei tarii, prin vostul vostru magic (deoarece unele persoane sustin ca prin vot poti face diferenta si ca poti schimba sistemul).

    la fel cum mentioneaza si autorul acestui articol, SINGURA SOLUTIE CA VIITORUL TARII SA DEVINA STRALUCIT ESTE SA NU VOTEZI CI SA BOICOTEZI ALEGERILE, drept urmare astept sa nu votati….

  3. @ traficantu
    poate te-ai grabit in apreciere – te rog mai citeste inc-odata ! 😀

  4. pai crezi ca daca vom vota cele mai abjecte specimene, populatia asta va putea deschide ochii pentru a vedea in ce cacat s-au scaldat si inca o mai fac? crezi ca asta e solutia cea mai inteleapta pentru societate? eu cred ca e o greseala, oricat de abjecti ar fi cei care vor fi alesi, tot vor reusi sa conduca tara ca cei din prezent (in niciun caz mai rau ca sa creeze reactii adverse)…. bine, a conduce tara e impropriu spus.

  5. cred ca n-am reusit sa ma exprim prea clar !
    spune-mi, ai jucat vreodata table ?
    si-ntr-un anume moment sa ai majoritate din puluri in casa adversarului ?

  6. ….si sa castigi ?!

  7. tu crezi ca se schimba roata in cazul Romaniei? tare bine ar mai fi …

  8. Ganditorule, imi e teama ca eu nuam inteles, desi sunt jucator de table. Banuiesc ce vrei sa zici dar nu in totalitate. Nu vrei sa explici mai detaliat ?

  9. ala cu table, incearca sahu si nu vota pentru ca iti este scarba si pentru ca nu te ajuta cu nimic. Democratie?poftim? ia uita-te pe fereastra

  10. @ minutu
    ceea ce banuiesti, de fapt e

  11. @ minutu
    scuza-ma pentru necontinuarea ideii, dar pt mine acum nu mai are rost !

    @ romanu
    m-am uitat pe fereastra asa cum mi-ai sugerat
    ai dreptate – tocmai mi s-a luat un drept pe care credeam ca-l meritam !
    am sa dezvolt asta pe blogul meu !

  12. @ romanu
    scuze, abia acum am inteles ce-ai vrut sa spui !
    am sa m-apuc de sah !

  13. Pingback: Din categoria : I told you so « Minitu's WeBarlog

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

