votati partea a II-a


NU imi vine sa cred. Stau de vorba cu bre nea Andrei, ii zic asa pentru ca am descoperit ca este mai mare ca mine si tre sa ii arat respect🙂, si dupa ce i-am zis Sa traieasca de ziua numelui, urare pe care o fac pentru toti cei Andrei si cele Andrele …dau drumul la tembelizor. 

Si vad stire despre vot. si vad ca e ok, ca pana acum oamenii nu s-au „mobilizat”. si urmeaza stirile pe care neaparat vreau sa le impartasesc, poate nu le-ati vazut. 

IN navodari, orasul in care habitez eu, o adolescenta a fost surprinsa pe strada cum cerea buletine de la trecatori. in schimbul unei sume de bani. si avea fata aia vreo 100 de buletine in sacose.  ASA SE VOTEAZA dragi romani. Mereti si votati. lol… 

Imediat dupa stirea asta, vine stirea despre una bucata sectie din BU, unde presedintele sectiei este MINOR. 

Mereti ma si votati … lol … sa imi trag palme. Asa ne trebe… pe astia ii meritam … 

O zi buna ! Stati acasa !

Categorii: politic penibil | Etichete: , | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „votati partea a II-a

  1. stau stau.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

