post electorale


Titlul este gresit. ca pana acum am ales noi, am ales daca sa alegem sau nu. dupa cum vedeti eu am ales sa nu aleg. este optiunea mea si nu o sa o mai argumentez. am facut asta destul. insa au fost totusi, 39 % dintre romanii cu drept de vot, care au ales sa aleaga. 

de acum incolo de fapt incep electoralele. de acum incolo incep ei sa faca aranjamentele. de acum incolo noi, cei care am votat sau nu, nu mai contam. cum nu vom mai conta nici de acum incolo, pana la prezidentiale, si pana la alegerile de peste 4 ani. 

votul, fie el uninominal, care intre noi nu a fost uninominal, a fost tot de lista, pentru ca informatiile despre candidatii au fost sublime dar au lipsit cu desavarsire, votul spuneam este doar modalitatea prin care se desemneaza cel care pleaca in avans la negociere. noi desemnam pe cel care isi alege tovarasii de joaca. atat. nimic mai mult. acum vor incepe discutiile, aranjamentele, acum vor fi niste unii care isi vor schimba culoarea, acum se fac manevrele. Si noi ? sufletu’. chiar daca am votat chiar daca nu. 

39% a fost mult. in opinia mea, foarte mult. inca odata demonstreaza ca ne meritam soarta. si ca sa inchei, va mai adresez inca odata intrebarea, ce s-ar fi intamplat, daca la alegerile astea eram sub 10%, si la prezidentiale la fel? si sub 20% era bine. 

hai sa traim… bine …rau …asa cum putem si noi. ca asa ne trebuie.

Categorii: politic penibil | Etichete: , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

