au plecatara femeile ?


Dar de ce ma intreb cand eu vorbesc despre politica, politica, mai bagam si oleaca de criza, si apoi politica din nou ?

Si acum, cand aveam nevoie de cititori de sex frumos, sa imi esprime parerea lor. Da, a se nota in calendar. M-am hotarat si eu, sa cer parerea altora. Adica da-mi si mie parerea ta, te rog. Asa ca imi dati si mie parerea voastra ? 

Sper sa nu observ cu stupoare ca nu mai e nici un cititor de sex frumos pe aici . 

DAr, revin … cum sa fie … asa  :

 

new-image11   sau asa  :12

Categorii: Uncategorized | 13 comentarii

Navigare în articol

13 gânduri despre „au plecatara femeile ?

  1. Anca

    Categoric… fara barba!🙂

  2. ioanaoarga

    Clar a doua!!🙂 adica ..cu

  3. 1 – 1 … va rog doamnelor si domnisoarelor … este incert … adica in situatia asta ajung sa rad juma’ de barba …

  4. shy

    fara barba, fara mustata, fara cioc.
    insa…nebarbierit de 3 zile iti sta mai bine decat proaspat barbierit
    my 2 cents🙂

  5. Yupiii …inca o … ce sa fie ? d-na ? d-soara ? care isi esprima parerea … mersi mersi … Imi e familiara parerea ta, draga Shy, am mai auzit-o🙂 … ne cunoastem cumva ?😛

  6. shy

    d-na
    nu ne cunoastem🙂

  7. Sar’mana d-na🙂, bine ati venit !

  8. daca iti tai barba, ar trebui sa-ti raresti si sprincenele😀
    daca lasi barba, pari in echilibru de pilozitate🙂

    si in cele din urma, ochelarii trebuiau sa fie sau sa nu fie in ambele poze
    oricum esti baiat frumos cu sau fara (barba sau ochelari)🙂

  9. citeste si se umfla in pene🙂 , mersi …si se mai gandeste un pic si se intreaba …adica baiat ….adica ? copilas ? sau e de bine si asta ?😀

    Mersi !

  10. cu😀 dar sa nu fie mare, parca te prinde ,cel putin mai bine decat proaspat barbierit! Parerea mea…

  11. uite… in prima poza de la -Despre mine-, asa te prinde cel mai bine!

  12. pai, esti asa vesel si dragalas de oprimist in postari ca mi-a venit sa scriu „baiat ”😀
    important e ca ai vazut cuvintul „frumos”. rerstul stabilim pe parcurs😆

  13. tre sa te contrez si la frumos oleaca … in parerea mea, doar o femeie poate sa fie frumoasa. un barbat, cel mult poate sa fie aratos.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

