revenim…


De fapt, revin, si la posturi mai normale, care nu ating niciuna din temele de care ziceam mai de sus. Adica mai zic si de mine. 

Ca mi-am adus aminte ca mai scriam si asa ceva din cand in cand. 

Azi am fost la registrul comertului. Nu va povestesc de ce, va zic doar ca in ciuda operatiilor repetate, pacientul a supravietuit. Adica s-au schimbat procedurile. Si tre’ sa merg si maine, cu vara’mea in dinti, si cu dosarle refecute si cu mai multi bani.

Insa vroiam sa sublieniez ca urasc sa fiu luat de copil. Niciodata nu mi-a placut. Urasc sa fiu considerat pusti, micutz, copilas, lipsit de experienta. Cred ca orgoliul meu o fi de vina, nu conteaza. Cert este ca urasc. 

Si mi-am adus aminte azi, cand m-am intalnit la registru, cu un fost colaborator, de pe vremea cand lucram pentru un borker de asigurari. 

Mai „mare” decat mine, la ani, m-a tratat tot timpul ca pe un copil, desi la momentul in care ne-am cunoscut, firma la care lucram isi facea bani datorita mie. Eu vindeam, eu faceam polite, eu faceam daunele, eu faceam raportarile …deci nu eram copil. 

Acum, m-am intalnit cu el dupa vreo 4 ani, si s-a uitat la mine, si mi-a spus : „Vai mai Mihaita ( si asta urasc), dar ce te-ai maturizat, ce ai crescut si tu … ”

Bleah… sper sa nu fac asa ceva niciodata, nimanui …

Categorii: Uncategorized | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „revenim…

  1. Anca

    Din nou…cum iti spuneam… e mentalitalea romaneasca de vina…beahh…
    De ce nu traim in Austria sau Elvetia?

  2. ioanaoarga

    Vezi?! Un motiv in plus sa nu renunti la barba!🙂 Inteleg ce spui, eu am dintotdeauna sindromul „baby face”. Am fost mereu, chiar si pentru cei de varsta mea, „cea mica”. Dar sunt si avantaje: ii surprinzi cand se astepta mai putin!

  3. mda …avantajul e bun, dar totusi, ar putea sa nu insiste si ei cu ” ce mare te-ai facut ” ….mai astept ceva voturi …si vad eu ce fac apoi🙂

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

