tampenii :)


Buna seara! 

Iete eram si eu p’aci, dupa ce am vazut filmul de la tembelizor. Adica filmu’ cu aia 2 negri politai care se dau drept 2 surori foarte feminine si foarte albe si bla bla…ei salveaza nush ce si il aresteaza pe nushcare. 

Inainte de asta tocmai ce am aflat vestea mare, care a indoliat de suparare famiglia. Fratele meu chiuleste. Wow. Nu se poate. Un adolescent de 15 ani, clasa a noua chiuleste ? No shit. Na, acu’ sa nu exagerez nici eu ca magaru’ imi citeste blogu’. Partea urata si nasoala nu este cea o absenta, la latina, ci cei 2 de 4 la matematica. Vezi ba…ca amu stie toata lumea. Olimpicule care esti. Olimpic la engleza si corijent la mate …suna bine ?

Dar sa revin, ca nici asta nu vroiam sa va spun. Dadui peste o treaba pe un site de joburi, care m-a facut sa rad. Nu, exagerez, sa zambesc. Este oleaca cam ironica treaba asta gasita, avand in vedere gandurile mele din ultimul timp. 

Si anume am gasit Joboscopu‘. Adica tu tastezi numili si el zice ce ar trebui sa te faci cand o sa fi mare. La misto bineinteles. 

DAca tastez si anume Mihai, er trebui sa fiu Supravietuitor. Daca tastez Mihai Tudorica  ma fac vrajitoare profesionista. Daca tastez tot numele, adica adaug si Nicolae, sunt Dietecian. La tudorica simplu devin liber profesionist.

Voi ce obtineti ? ce va faceti cand o sa fiti mari ?

Categorii: funny | Etichete: , | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „tampenii :)

  1. someone

    Haha… funny! Eu ma fac sirena… sau neurochirurg (asta mi-a picat de doua ori). :)) Hmm decizii, decizii…:P

    Uite si de la mine 2 site-uri … de pierdut vremea:
    http://morph.cs.st-andrews.ac.uk//Transformer/
    http://www.myheritage.com/celebrity-face-recognition

  2. Io zic sa mergi cu sirena … neurochirurg … cam nasol, mai ales la romania, ca nu ai pe cine sa practici , zic si eu …

  3. someone

    Eh… sunt destule „sirene” pe’aici… mai repede-mi schimb numele si poate imi gasesc astia o slujba mai buna: angajat la mec sau control ratc.:P

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

