am avut …


… ca sa nu fiu porc si magar, nu spui ca am avut o refelatie ca as fi nesimtit, si mincinos pe deasupra. Deci am avut o revelatie. Si nici macar nu eram in acel loc unde si regele se duce singur, si pe jos, ca am auzit 2 variante.

Eu eream la calculator, si citeam presa. Aia de zice de criza. Mda… stire de ultima ora ar fi zvonul ca si China intra in recesiune. Si la asta nu prea ma asteptam, ba chiar eu ma asteptam sa fie China una din economiile care vor trage in sus si pe altii. Dar nu despre asta vroiam sa scriu. 

Asa… ziceam ca stau si citesc si mi-am dat seama despre ce vreau eu sa ii cer la Mo’ Nicolae. Va aduceti aminte, din postul de ieri seara, ca maine este ziua mea … nu-i asa ? 

Si imi mentin parerea, daca se poate, va rog eu frumos, sa nu ma sunati. Nu, pentru ca eu tin la telefonul meu(desi am zis ca il urasc, eu chiar tin la el), si nu as vrea sa il arunc pe geam, din cauza insistentelor. Aaa… am uitat sa va spui ca sunt si irascibil rau in ultimul timp. Ca atat de irascibil nu am mai fost de mult. Atat de irascibil, incat am vrut sa ma iau dupe niste pitzipoance si niste cocalari, ce au trecut strada la 5 m de trecerea de pietoni, foarte mandre, respectiv mandrii de fapta lor. Partea nasoala este ca am vrut sa ma iau dupa ei, fara a ma extrage din masina. 

Iar am deviat, dar de data asta gata. Va spui ce vreau de la Mo’ Nicolae. 

Nenea Mo’ Nicolae, te rog io frumos, SA IMI ADUCI O BATA PE CARE SA O TIN IN MASINA…. nu , nu Mo’ Nicolae. Adu-mi si mie te rog niste rabdare, DAR ADU-MI MAI REPEDE CA NU MAI POT. pfiuuuu …am reusit. 

Niste rabdare, pentru cand se face la anu’. Atat, ca dupa ai intram din nou in carti. Aaaa… si mai du-le niste bafta, la unii de prin Norvegia, care liciteaza la niste proiecte pe acolo. daca lor le iese licitatie, nu mai am nevoie de rabdare, voi avea nevoie doar de timp, oameni, energie, cafea, cafea, tigari.

Da asta e cam complicata pentru tine, asa ziceam si eu, asa ca o pastrez pentru Mo’ Craciun. 

Pe langa rabdare, ar mai fi neste dorinte, da’ alea nu pot sa le esprim asa in vazu’ lumii, ca’s baiat bine crescut, si nu folosesc astefel de espresii in public. 

Un Mo’ Nicolae darnic va doresc si voua ! 

Minitu

Categorii: aberatii, ce-mi doresc eu mie?, din putul gandirii | Etichete: , , , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

