skdjfhgnssiu… aberatii de om obosit si frustrat


Misto titlul… nu ? Cam asa e la mine in cap.

AVERTISMENT. Acest articol nu are legatura cu politica, economia, coruptia s.a. Acest articol se refera la mine. Daca observati manifestari neplacute apelati … 

zicea ca … sadfuhnslafja’ … sau pe acolo. Nu mi-a iesit la fel ca in titlu. Cam asa se invarte in cap la mine. Vin gandurile si ma lovesc unu cate unu, din cand in cand si mai mute in acelasi timp. 

Firma, bani, relatii, contracte, familie,parinti si frate, familie extinsa, prieteni ( ai pe care ii mai am), firma, bani ( observati ca se repeta), eu, 27, casa, familie, vacanta, vineri seara, singur, strainatate… 

Lista poate continua. Si vin si ma lovesc, de ceva vreme. Si imi dau seama ca sunt prost taman acolo unde nu ar trebui sa fiu. Sau, cine stie, timpul imi va dovedi ca nu gresesc in decizii. 

Cand e vorba de firma si decizii luate in directia asta nu ezit, nu am dubii, iau decizia si am terminat discutia. Dureaza mult pana analizez solutiile, insa nu exagerat. 

Cand e vorba de mine … tot asa de repede iau decizii, dar nu stiu daca sunt bune. 

Am 27 de ani, aproape, fara 4 zile. Am facut multe pana acum, am calatorit, prin tara si putin pe afara, am lucrat, am coordonat, am gandit, am riscat, am pierdut, am castigat, dar intotdeauna singur. Nu imi doresc pe cineva sa imi dea sfaturi, ca sunt atat de cretin incat sa gresesc si singur, nu , am nevoie de cineva care sa se bucure cu mine cand castig, si sa imi ofere un umar cand o iau in barba. Cineva care sa faca misto de mine cand gresesc, si care sa ma accepte cu crizele de independenta pe care le am. 

Imi doresc sa ma cicaleasca si pe mine cineva, chiar daca ma uit stramb cand se intampla asta, si cand sunt cicalit de-al dracu ce sunt fac exact lucru ala pentru care sunt cicalit, imi doresc sa existe cineva care sa devina gealoasa cand ma uit dupa fomei pe strada. 

Anu’ asta, am crezut ca am gasit ce caut. Insa …

Categorii: Uncategorized | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „skdjfhgnssiu… aberatii de om obosit si frustrat

  1. someone

    La multi ani, Ni!
    Sa traiesti cu numele!
    Sa gasesti ce cauti… macar la anu’ daca anul asta n-ai avut sorti de izbanda.

  2. Cristina

    andsihd9…sa gasesc o limba comuna:).Misto! „Imi doresc sa ma cicaleasca si pe mine cineva, chiar daca ma uit stramb cand se intampla asta, si cand sunt cicalit de-al dracu ce sunt fac exact lucru ala pentru care sunt cicalit„….si spui ca ai avut o relatie si nu a mers?!oau!!..eu zic k ar merge treaba dk ai da un anunt cu exact textul reprodus de mine. Numai k dupa ai avea cam toate femeile care iti vor citi anuntul!Ca de…ce-i al nostru…e pus deoparte!Nu stiam ca-i si la mare cerere pe piata:)

  3. hehe … am avut mai multe relatii care nu au mers …ca nu am trait izolat in pestera🙂 …

  4. corry

    La multi ani!

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

