va urma … in curand …


Despre cum poti sa faci control la inima fara sa te duci la doctor, si cum sa iti faci cadou de 650 RON, fara sa iti cumperi nimic… doar la Minitu, doar in romania … stay tuned … imediat ce ajung acasa din preumblari, un nou episod fascinant despre institutiile statului, viata la capitala si ghinion🙂

Categorii: Uncategorized | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „va urma … in curand …

  1. astept🙂

  2. Pe cine gasesc pe aici😀
    Ce mai faci Mihai?

  3. in curand, adica maine, ca eu mi-am petrecut ziua de nastere alergand prin capitala cu treburi, si acum la 2:39 sunt in pat si imi verific mailurile inainte sa dorm. despre cum mi-am petrecut ziua, maine …. la prima ora …la care ma trezesc🙂 …

  4. Bine ai revenit … mult ai lipsit Mellisa🙂 … am crezut ca nu mai vrei sa mai stii de mine😛

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

