aventuri de ziua mea …


Buna …ziua deja, ca nu mai e dimineata de mult. Eu m-am trezit asa de ceva vreme, dar am avut ceva treaba la birou si nu am reusit sa scriu despre ce am facut ieri, de ziua mea.

Am zis ca pot sa va dau sfaturi, despre cum sa faceti control la inima fara sa va duceti la doctor. 

Pai, faceti ca mine. Mergeti la bucuresti, in interes personal, de serviciu, combinate, adica si si … cum vreti voi. Va suiti in masina si mergeti la capitala. 

Ajunsi acolo, cautati sectorul 3. TREI am zis. Sa nu gresiti. daca se poate in jurul magazinului unirea… ca acolo merge treaba. Verificarile la inima sunt acolo la ele acasa. 

Cautati juma de ora un loc de parcare. Da ? Deci il cautati, si va zic eu ca nu il gasiti. Cand il gasiti, adica, pe marginea de la un bulevard, loc din ala desenat cu vopsea … si unde vedeti mai multe masini parcate,  parcati si voi. 

Si iesiti fericit din masina, mergeti sa mancati, linistit, faceti siesta, si va intoarceti la masina. Si aci incepe distractia … 

„Bine dispus, dupa ce mersei cu alexandra colega sa mancam, ca ne era foame, ca eram pe drum de ceva vreme, ne-am intors la masina. Eram binedispus, pentru ca rezolvasem problemele de servici ce le avea de rezolvat in bucuresti. 

Ajungem la ceva distanta de locul unde parcasem, si eu zambitor ma uit si zic in gand …. mama ce treaba ar fi sa nu mai fie masina acolo. 

Mai fac 2 pasi, si observa masinile de acolo, toate erau curate. Masina mea nu mai vazuse spalatorie de vreo 2 luni. Si atunci, optimist din fire am zis ca … a venit careva si a spalat-o. Am grabit pasul, moment in care mi-au crescut si bataie inimii. Eram ingrijorat. Am ajuns la locul unde parcasem. Pfiu … masina era acolo. Doar ca, din Dacia Logan jegoasa rau, se transformase in Skoda Fabia curatica. Stupoare, nu stiam ce saa fac….sa rad, sa plang… sa ma dau cu capu de pavaj … nu era masina. Cel mai cretin sentiment de neputinta m-a prins. Si atunci m-am bucurat. Da. Ati citit bine. M-am bucurat ca nu am facut infarct. Adica stau bine cu inima. Am intrebat la chiosc, si vanzatoarea mi-a zis zambind ca la ei acolo se ridica masini odata pe zi.

Da dragilor, primaria sectorului 3, a hotarat sa imi faca cadou de ziua mea. nu mi-au luat masinã, ci mi-au luat masina.

Si atunci am luat o deicizie. Avea doua posibilitati …sa ma asez in fund pe bordura si sa fumez, sau sa imi recuperez masina. 

Mi-am recuperat masina. Nu va spun cat de tare m-am enervat, si cat de mult am injurat, si cat de mult m-am debusolat. Adica taximetristul care m-a dus sa imi iau masina, putea sa ma duca in pantelimon, si prin cluj, ca nu imi dadeam seama, iar dupa ce am luat masina, m-am ratacit, atat de tare, incat am iesit din bucuresti, si nu spre otopeni unde aveam treaba. A trebuit sa intru inapoi pe alta parte. Si tot nu eram edificat unde sunt. 

Si intreb eu acum … e normal mai ? Asta este furt pe fata. Autoritatile mi-au furat masina. sa zicem ca acolo nu era parcare. ca am gresit eu. Dar,intreb si eu ca prostu’ unde mama ei de masina era sa o parchez mai retarzilor ? 

aveti pretentii sa parcam normal in conditiile in care voi nu aveti loc de parcare amenajate ? m-am invartit juma de ora in jurul magazinului pana sa parchez acolo, pentru ca pana atunci gasisem numai locuri de parcare care incurcau circulatia. Acolo, nu incurcam pe nimeni. 

Si e normal asa ? sa nu ai tu un semn acolo unde sa scrie mare si clar pentru toti, ca masinile ridicate se gasesc …acolo…  sa stie omul unde sa mearga. 

dar daca in locul meu era unu mai … nedescurcaret … de pe la tara … care nu stie bucurestiul, care nu e obisnuit cu asa ceva, care nu stie ca in orasele mari primaria fura. ala ce facea? infarct. asta facea bai clopotarilor. 

Nu mai continui ca iar imi creeste tensiunea. Per total, ieri a fost o zi bunicica, deoarece cei de la casa de pensii unde am eu treaba, nu sunt niste zmeii si sunt chiar de treaba, si din ianuarie pot incepe sa detasez oamenii in norvegia, fara probleme. 

Nu, nici sa nu va treaca prin cap sa intrebati ce treaba are detasarea unui om in norvegia cu casa de pensii si alte asigurari sociale, si nu , nu intrebati de ce doar din bucuresti. Ca nu vreua sa ma gandesc la asta. 

Si uite asa, ieri mi-am facut control la inima, si mi-am facut cadou de 650 ron, fara sa imi cumpar nimic. Sunt extaziat din punctul asta de vedere …iar pentru cei ce mi-au luat masina … am o expresie pe care o foloseste o persoana draga mie … m*ie ma … m*ie!

Hai sa ne auzim sanatosi !

Categorii: Uncategorized | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „aventuri de ziua mea …

  1. Ei, ce sa spun? Nu-ti spun ca mi-am baut cafeaua de dupa amiaza cu zimbet pe buze citindu-ti peripetiile, ca nu-i frumos 🙄

    Hai mai bine sa doresc la multi ani inimii tale! 😀

  2. multumesc mult ! Si ce sa zic, e bine ca am reusit sa aduc zambetul pe buzele cuiva, ca pe buzele mele nu prea imi iese 🙂 .

  3. ce sa-ti fac domne daca nu ai vrut sa parchezi in parcarile nou-construite de la sectorul 3 … aaaaaaaaaa, dar stai ca proiectul nu coincide cu realitatea iar parcarile lipsesc cu desavarsire.

    sa manance si gura lor o bomboana, un biscuite, ceva … doar sunt competenti in ceea ce fac … au decis-o altii prin vot 😉

    ps. am sa scriu si eu pe blogul meu in articol opus *corectitudinii* din articolul tau, adica nu sunt locuri de parcare, nu ridici masini asa-i logic.

  4. mersi 🙂 . eu am vrut sa fac plangere in prima faza. am si intrebat dupa ce am platit eliberarea masinii unde sa ma duc …si apoi mi-am adus aminte unde traiesc si cum merge treaba, si am hotarat ca imi pot folosi timpul si banii intr-un mod mai util.

  5. domnule…am vrut da` nu stiu de ce nu mai am nr tau de telefon.am vrut dar nu am avut acces la internet pe la Suceava.am vrut dar ca sa prind ziua ta trebuia sa nu dorm azi noapte in cluj,fapt care era peste puterile mele de obosit ce eram.
    asa ca..eu iti zic acuma La Multi Ani!

    ps:suna-ma intr-o zi sa iti memorez din nou numarul de telefon.

  6. o sa te sun :), mersi de urare. pt mine e important sa stiu ca te-ai gandit, nu neaparat un telefon dat :). apreciez … toate cele bune, domnule 🙂

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

