cadoul meu a venit azi


Dragii mei, cititorilor, mai baieti si fete. Mai draga…ca sa cuprind pe toata lumea, si sa mai si citez pe cineva celebru si in viata :)… tot pe el puteam sa il citez si cu mai animalule dar nu se preteaza 🙂 

Revin, mai draga, si zic ca azi mi-am primit cadoul. Ala adevarat. Nu ridicarea masinii. Ci ala. Acel cadou. Nu e material. Este … dar mai bine sa va zic. 

Azi, am iesit si eu la bere cu niste cu prieteni. Si asa cum stateam eu, la bere , am primit un telefon. Care acest telefon este cadoul meu. Cadoul meu nu pentru cei 27 de ani impliniti, dar cadoul meu pentru ultimii 5 ani de activitate profesionala. 

Azi, mi s-a demonstrat ca pe unde am fost si am muncit nu am trecut ca gasca prin apa, si ca am lasat ceva in urma mea. 

Mai multe o sa va spun cand o sa se concretizeze ceva, dar pot sa va spun ca sunt foarte bucuros, si ca azi mi s-a demonstrat ca sunt, si ca am fost o persoana de valoare pe unde am muncit eu pana acum.

Noapte buna !

 Minitu

Categorii: Uncategorized | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „cadoul meu a venit azi

  1. Bravo, Mihai, iti doresc sa fie un inceput frumos 🙂 sa ai parte in fiecare trimestru de stimulenti de astea (apeluri, adica) ca sa mergi tot inainte.

  2. ms Soacra mica :), ce ciudat suna sa ma adresez cuiva asa :P; stii cat de tare ma mananca limba sa scriu ce s-a intamplat ieri ? dar nu am voie. trebuie sa pastrez confidentialitatea pana se concretizeaza oferta 😀

  3. pai asa iti plantez niste asociatii pozitive cu termenul acesta. cind ai sa dai de soacra ta, s-o vezi doar in lumina frumoasa 😆 nici nu banuiesti (poate) cit de important este lucrul asta.

    nu, nu spune nimic despre intimplarea de ieri. te prinde bine la fata oleaca de mister profesional 😆 nu-l sparge asa devreme.

  4. „vrea cineva sa imi faca cunostinta cu soacra mea ? ”

    Exista o emisiune la americani, in care faci mai intii cunostinta cu trei soacre potentiale. Dupa niste discutii, intr-o ambianta degajata, alegi una din ele, ceea ce presupuna ca ai ales-o fiica-sa. Apoi iti apare si fiica intr-o masina de lux, linga o faleza, cu un apus de soare fermecator…pe malul marii (aaa, sorry, cred ca ti-i rau deja de mare)

    De fapt ti le arata mai intii pe cele doua (fete), pe care le-ai ratat, apoi pe cea, a carei mama ai ales-o 🙂

    hai, inscrie-te, nu pierde timpul 😆 da nu ma intreba de adresa si oras, ca nu stiu unde 🙂

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

