help … help … F1…F1


Ajutor. Daca puteti sa observati, lookul blogului s-a schimbat. Am schimbat tema. La cerere …adica iata …

traficantu spune:
decembrie 10, 2008 la 12:50 am   modificăun offtopic, daca se poate … minitu, de ce nu alegi si tu o tema de wordpress care sa fie cu comentariile sub articol? eu pierd ideea pana ajung aici jos ca sa scriu comentariul :). iti place chiar asa de mult tema asta?

Deci am schimbat-o, si deci care este ordinea universului meu s-a schimbatara. Adica a disparutara toate widgeturile. Si nu le mai pot pune la loc. Din cele pe care le foloseama in tema cealalta … nu vreau decat blogrollul. Atat… si nu imi mai da voie sa il pun ?

Ce fac ? Cum fac ? Help …

LE : Tema este in continua schimbare, pana gasesc ZA TEMA. Care sa nu ma solicite asa de tare. Scuze daca va confuzez prin schimbarile repetate si dese.

 

ELE : Asta ramane, momentan, ca am obosit. chiar daca e verde …bleah … e aproape de adevar 🙂

Categorii: Uncategorized | 19 comentarii

Navigare în articol

19 gânduri despre „help … help … F1…F1

  1. Hmmm, problematica situatie … s-ar putea sa fie necesara reintroducerea adreselor din blogroll, acum asteapta si tu o parere de la cineva care foloseste wordpress.

    sper sa nu ma injuri ca ti-au disparut toate alea 🙂 dar incercam sa fiu de folos 🙂

  2. nu injur … adica cred ca am epuizat injuraturile ieri. nu mai am 🙂 … oricum nu te injur ca aveai dreptate la faza aia. Insa eu credeeam in sinea mea ca asa e la toate temele… comenturile in josu paginii …:D

  3. da calea asta ai incercat?

    Design-Widgets-alegi de la stinga din Available Widgets blogroll, bagi Add, apoi de la dreapta Current Widgets alegi in care parte sa apara blogroll-ul (main Sidebar sau Right Sidebar), apoi save changes.

    A-a-a, dar mie parca mai tare imi placea cum era inainte 🙄 oricum, in primul rind trebuie ca tu sa te simti bine in templul tau virtual 🙂 noi ne vom obisnui.

  4. banuiam ca asa se va intampla. adica ordinea universului meu este data peste cap…acu pana si comenturile tre sa le aprob … si s-au trezit si astia de la wordpress sa schime designul la dashboard …si dupa ce fac schimbarile apare cineva care zice ca ii placea mai mult inainte …:)

  5. :))), eu zic sa-l injuri pe traficantu ala, s-a bagat ca taranu :)) cred ca era invidios pe cum mergea treaba aici:)))

    ps. eu sunt certat cu google, nu stiu de ce nu mai vrea sa-mi urce paginile pe google :)), tu ai probleme ….naspa situatie pentru noi :))

  6. :)) …sa stii ca nu e de la mine. Nu te injur. Tu ai propus ceva … eu sunt idiotu’ in cauza. dar lasa ca le rezolvam noi …cumva . eu ma gandesc sa imi cumpar domeniu. nu neaparat ca sa devin profi, ci pentru a putea modfica ce vrea muschii mei.
    problema ar fi ca daca imi iau domeniu nu stiu ce sa fac cu el :))

  7. Poate ca ai vrut sa corespunzi cu „un blog fara nasturi”. Na! ca acum nu mai ai butoanele necesare. sa fii atent la ce-ti doresti 😆
    Glumesc, ia incearca acolo sa apesi pe toate citeoleaca 🙄 ca noi om astepta cuminti pina-ti vei aranja lucrurile in camara 🙂

  8. mie imi place ca dupa ce am dat subbmit la un comment m-am trezit ca folosesc o alta tema :))

  9. Opa, faţă noua!
    Imi place verdele acesta! DAr, lipseste ceva imagine din header 😀

  10. sunt cateva dragute, cat m-am benoclat eu. daar daca imi zici si cum se aplica, iti raman profund si vsnic recunoscator 🙂

  11. Sa zicem ca vrei sa-l pui pe ala cu ecranul de calculator… il downloadezi, il dezarhivezi si, folderul dezarhivat -homeoffice- il pui pe ftp in: wp-content/ la /themes.
    Mergi in administrarea de la wordpress si-l selectezi si gata 😀
    Spune-mi daca ai reusit!

  12. lol … draga mea , ma supraestimezi. am inteles pana la il dezarhivezi, apoi m-ai pierdut. adica il pun in ftp ? in wp ? raspunsul final este …. hmmmm….. nu, nu am reusit 🙂

  13. Da, acuma observ ca nu ai domeniu propriu, nu ai inteles pentru ca am vb eu in punga 🙂 …

  14. bine ca ai zis de domeniu propriu …ca ma bate gandul sa imi iau ..daar daca imi iau nu stiu ce sa fac cu el

  15. poi pe langa domeniu, trebuie sa iti iei si hosting(gazduirea site-ului tau), in leg. cu hostingul te pot ajuta, prietenul meu se ocupa cu asa ceva si pot vorbi cu el sa iti ofere ceva ieftin, odata ce ai domeniu, ai hosting, ai si ftp(ce iti vorbeam mai sus..), si atunci lucrurile se simplifica..
    daca te intereseaza cu adevarat tell me..

  16. in leg cu domeniul… ce doresti .ro; .com; sau .net ?

  17. ma intereseaza, minitu.ro. dar odata cu domeniu, hostingu si ce mai zici tu acolo …. hmm… nu , sa incep altfel. vreau sa fie minitu.ro, si eu sa scriu pe el. asta nu stiu sa fac eu :(. cum ajung sa scriu, sa arate cum vreau eu, si sa scriu….

  18. poi e simplu, se instaleaza interfata la wordpress pe ftp(pe hosting), ai acceasi administrare cum o ai aici 😀

    Iar temele se pun cum ti-am spus mai sus

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

