scrb


Neata dragilor! 

Adica o fi orele 14,  da eu inca nu ma trezisem … insa acum, uitandu-ma la teveu, m-am trezit brusc. Eu cred ca sunt masochist. Ma uit la televizor, si ma uit la realitatea. 

Si, duminica dimineata fiind, ametit de somn, uitandu-ma la teveu, vad niste unii cum bat mingea. Si zic in gandul meu, ca uite, am dat pe canal de sport ca astia joaca folbal. 

Nu. Gresit. Locatia era un coridor din palatul parlamentului, si protagonistii sunt ludovic orban si fisu’.

bre nea orbane bre … tara arde ….si mata ce faci manca-ti-as ?  un invitat de la realitatea, care comenta meciu’ de folbal a lu’ mata a emis o supozitie interesant. El a zis asa … 

nea orban, isi permite sa joace folbal pe holurile parlamentului, pen’ca are satisfactia rezultatelor bune. Aia  celor 5 km de autostrada construiti in 4 ani. Adica, in momentul in care iti realizezi obiectivele, si promisiunile, la sfarsit de mandat esti relaxat si iti permiti sa joci folbal,  in palatul parlamentului, sub ochii vigilenti ai presei.

Adica … bre nea orbane… imi vine sa incep sa te injur si sa te fac albie de porci … pe blogul meu propriu si personal, dar ma abtin, pentru ca nici daca te-as injura de familie, de morti si raniti, si nici daca as enunta locuri si organe si actiuni pe care sa le faci, sau sa ti le fac, nu as reusi sa imi bat joc de tine, asa cum iti bati tu joc de noi in momentul in care joci fotbal cu fitu pe holurile paramentului !

Hei … voi … clasa politica din romania … hai sictir ! 

In alta ordine de idei … ascult ce se zice prin presa, si il vad si pe primul mariner al tarii care vine cu discursuri de genul : pd-l-ul nu mai are dreptul la nici un pas gresit. 

ma fratica … marinere … da ai mata impresia ca pana acu’ noi am dus-o asa de bine incat ai tai politicieni aveau cumva dreptul sa greseasca ? adica … voi de aia sunteti acolo ? sa gresiti ? mai prietene … te-ai trezit tu acu, la spartul targului, ca vine criza peste noi, si gata … vii cu discursul moralist ? 

pai discursul tau seamana mai mult cu un fel … mai baieti … gata, de acum incoo, cel putin o perioada, hai sa ne facem ca muncim….ca uite fraierii sunt cu ochii pe noi … hai sa facem ceva si pentru ei … 

adica si tu bre nea marinere iti bati joc de noi prin discursurile lu talica. 

in momentul de fata, eu, sunt foarte curios cum o sa mearga lucrurile de acum incolo. pentru ca, dragi cititori liniuta oare, criza vine. si vine mai repede decat se asteapta. 

si ne va lovi mai tare decat ma asteptam. eu ma bazam pe o revigorare a economiei, prin fondurile structurale. insa urmarind ce se spune de catre acei analisti economici neafiliati politici, am aflat si eu, ca daca noi am avea un proiect pt fonduri, gata facut, acum, in momentul asta, banii de pe proiectul respectiv, ar veni cam prin 2010. deci… fondurile europene nu e o solutie. 

cealalta solutie ar fi fost intai o evaluare clara si pe bune a economiei romaniei, gasirea punctelor slabe, previzionarea pe termen lung a modului in care criza va lovi, si apoi luarea unor masuri pertinente pentru contracararea loviturilor. 

dar cine sa faca lucrurile astea manca-v-as sufletu’ ? 

stiu, mea culpa, harakiri si sepuku sa fie la mine, ca nu am dreptul sa comentez ca eu nu am fost la vot, si prin urmare tre sa sufar in tacere. da bine ca ati fost voi la vot. 

O duminica placuta va ureaza Minitu!

Categorii: politic penibil | Etichete: , , , , , , , , , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „scrb

  1. Da ce deştepţi au fost ăia care au mers la vot şi s-au ţinut de convingerile lor.
    Dacă n-ar fi de plâns, ar fi sigur de râs şi mie mai degrabă îmi vine a râde. Aveam neşte colegi de facultate, foarte băsescieni şi portocalii în convingeri, cărora dacă le adresai vreo părere contrară erai întâmpinat cu remarca lătrătoare: „Aha, deci tu ţii cu PSD, înseamnă! Sau cu Voiculescu! Eşti comunist!”
    Mă întreb ce-or avea de zis acu, că n-am mai vorbit cu ei de mult.😀

  2. ar trebui … asa … oleaca … sa ii intrebi de curiozitate ce mai fac … si apoi … cu un zambet ironic si plin de intelegere catre ei, sa ii intrebi ce face el base … parca si vad scena …

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

